Anonym bruker Skrevet 30. april 2017 #1 Skrevet 30. april 2017 Har fått klage fra typen.. Han mener jeg kler meg som en 50 åring og jeg er 30 år.. Og han mener jeg burde bytte ut hele klesskapet.. vært sliten i det siste, trassig 2 åring, mye våken netter og flytting. dette gjør at jeg ikke har orket å bruke noe særlig tid på sminke osv. så damer, hvordan kle seg litt utfordrende sexy men med stil? Anonymkode: fa492...6a1
Syngensang Skrevet 30. april 2017 #2 Skrevet 30. april 2017 Få gubben til å ta halvparten av våkenettene og husarbeidet , så skal du sjå du får energi til å gjere deg fin heilt utan vår hjelp 😉. Mest sannsynleg vil det vere nok med nok søvn. Og kanskje ein tur til frisøren.
Anonym bruker Skrevet 30. april 2017 #3 Skrevet 30. april 2017 Han tar jenta mye, og gjør masse husarbeid. Han ser alltid bra ut og er himmelsk i sengen. Så han er en drømmetype Anonymkode: fa492...6a1
Himmel og hav Skrevet 30. april 2017 #4 Skrevet 30. april 2017 Hva er å kle seg sexy da? Sexy kan jo være så mangt. For noen er det gummistøvler og nylonstrømper, for andre er det dype utringinger og korte skjørt. For meg, handler sexy om blikk, holdning, væremåte og sånt, og en person kan da være like sexy i boblejakke som i smoking. Du får be mannen i ditt liv om å være mer konkret når det gjelder hva han mener du skal gå i, men husk at du skal være komfortabel med klærne, og så er det greit å unngå de mest trashy plaggene, kanskje.
Anonym bruker Skrevet 30. april 2017 #5 Skrevet 30. april 2017 Han vil ha mere farger, utringning, få fram mere former, stil og vise mer hud, men ikke trashy.. Jeg er 173 høy og slank, så kan vel gå i det meste egentlig.. Men jeg er ikke flink på sånt Anonymkode: fa492...6a1
❤lille stjerne❤ Skrevet 30. april 2017 #6 Skrevet 30. april 2017 Jeg synes det handler mye om å finne riktig størrelse på klær og ikke gjemme seg bort i for store klær. Trenger ikke mer enn 1-2 nye bukser og noen pene topper i vårlige farger, kanskje et par pene sko og en hårklipp for å forandre mye.
Anonym bruker Skrevet 30. april 2017 #7 Skrevet 30. april 2017 Jeg har gått ned en del i størrelse etter fødsel, og arvet en del klær fra moren min. Ikke kjøpt meg noe nytt på en halv evighet. Så jeg trenger definitivt en fornyelse, men føler meg helt blank.. Anonymkode: fa492...6a1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå