Anonym bruker Skrevet 30. april 2017 #1 Skrevet 30. april 2017 Har en sønn på 12 år som nå har fått påsatt regulering oppe. Skal snart sette på nede. Han får dekt noe, men resten må vi betale. Barnefar har sagt han skal betale reguleringen, da jeg har tatt mange andre utgifter. Jeg er veldig i tvil på om han faktisk betaler. Er dette noe jeg kan sjekke opp? Man kan vel ikke sette gjeld på sitt eget barn? Hva skjer om han ikke betaler? Blir barnet nektet behandling? Betaler man trer hver time hos reguleringstannlegen? Barnet bor fast hos meg. Anonymkode: c120f...adf
Annanym Skrevet 30. april 2017 #2 Skrevet 30. april 2017 Ene barnet vårt har tannregulering. Vi har fått/ skal få totalt tre regninger på 7500kr hver. Disse er spredd utover 1,5 år. Da betaler vi ingenting etter hver behandling. Regningene får vi i posten. Den første kom rett etter oppstart av behandling. Vi foreldre måtte også signere på betalingsplanen, før behandlingen ble satt i gang. Da blir foreldre juridisk ansvarlig, ikke barnet. Antar at dette er vanlig prosedyre. Du kan sikkert spørr hos reguleringstannlegen om betaling er OK? Antar at de vil svare deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå