Gå til innhold

Har jeg veldig lav panne?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet at den ikke er lang. Men er den unormalt lav/liten?

IMG_0421.JPG

Anonymkode: d0dfa...02b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei

Anonymkode: fac4a...baa

Skrevet

Den er høyere enn panna til Kourtney Kardashian ;)

Anonymkode: 95e8e...25b

Skrevet

Helt normalt! 

Anonymkode: bf592...ee9

Skrevet

Nei

Anonymkode: 8eb6b...14f

Skrevet

Åh kjære deg ❤En helt perfekt panne vil jeg si 😊

Anonymkode: 4f4e5...8b8

Skrevet

Ser jo helt normal ut når vi bare ser pannen, men om du har et unormalt langt ansikt ellers vil den kanskje se kort ut i forhold til resten?

Anonymkode: fc5ec...527

Skrevet

sYNES DEN er høy

Anonymkode: 5edc3...24b

Skrevet

Helt vanlig, ikke voldsomt høy. Du trenger ikke å konturere pannen din. 

Skrevet

Nydelig panne med normal høyde.

Anonymkode: b5130...59b

Skrevet

Jeg synes pannen din ser helt normal ut.

Anonymkode: f814a...60b

Skrevet

En flott, helt normal panne. 😃

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...