Anonym bruker Skrevet 29. april 2017 #1 Skrevet 29. april 2017 Mannen min er på tur hjem nå gjennom Sverige og Finland, og har fylt drivstoff med Mastercard. Jeg ser på kontoen at det står +0 på flere transaksjoner fra bensinstasjoner. 3 forskjellige i går og i dag. Han hadde fylt full tank, rundt 60 euro på alle. Noen som har opplevd lignende? Blir det trekt i etterkant eller? Vet at kortet fungerer,han har brukt det på andre plasser hvor det kommer opp hva han har brukt også. Anonymkode: 91c28...faf
Anonym bruker Skrevet 30. april 2017 #2 Skrevet 30. april 2017 Ingen som har opplevd lignende? Håper selvfølgelig at det ikke blir trekt noe Anonymkode: 91c28...faf
skjotta Skrevet 30. april 2017 #3 Skrevet 30. april 2017 Det blir garantert trukket. Det hender det tar noen dager før trekk fra betalingsautomater dukker opp.
Anonym bruker Skrevet 30. april 2017 #4 Skrevet 30. april 2017 13 minutter siden, skjotta skrev: Det blir garantert trukket. Det hender det tar noen dager før trekk fra betalingsautomater dukker opp. Er bare så merkelig at det står +0 på transaksjonen. Er jo lov å håpe på at det ikke blir trukket Anonymkode: 91c28...faf
Anonym bruker Skrevet 30. april 2017 #5 Skrevet 30. april 2017 50 minutter siden, Anonym bruker skrev: Er bare så merkelig at det står +0 på transaksjonen. Er jo lov å håpe på at det ikke blir trukket Anonymkode: 91c28...faf Tror du på enhjørninger også? Selvsagt blir det trukket. Anonymkode: 8e7f5...ada
skjotta Skrevet 30. april 2017 #6 Skrevet 30. april 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Er bare så merkelig at det står +0 på transaksjonen. Er jo lov å håpe på at det ikke blir trukket Anonymkode: 91c28...faf Håpe kan du alltids, men om du regner med det og bruker pengene blir det nok litt kjipt.
Anonym bruker Skrevet 30. april 2017 #7 Skrevet 30. april 2017 4 timer siden, skjotta skrev: Håpe kan du alltids, men om du regner med det og bruker pengene blir det nok litt kjipt. Nei, skal ikke bruke pengene, om det ikke blir trekt blir jeg vel heller lykkelig, kredittkort er jo penger man ikke har. Anonymkode: 91c28...faf
skjotta Skrevet 30. april 2017 #8 Skrevet 30. april 2017 15 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nei, skal ikke bruke pengene, om det ikke blir trekt blir jeg vel heller lykkelig, kredittkort er jo penger man ikke har. Anonymkode: 91c28...faf Jeg er sær og har penger på kredittkortet mitt 🤣🤣🤣 bruker det til å fylle diesel grunnet cashback avtale, men har penger på det så jeg slipper gebyrer 🤣🤣🤣
Anonym bruker Skrevet 30. april 2017 #9 Skrevet 30. april 2017 4 timer siden, skjotta skrev: Jeg er sær og har penger på kredittkortet mitt 🤣🤣🤣 bruker det til å fylle diesel grunnet cashback avtale, men har penger på det så jeg slipper gebyrer 🤣🤣🤣 Du betaler jo ikke gebyrer når du betaler tilbake innen 40 dager, eller det du har på kortet. Så lenge man betaler tilbake f.eks månedlig så koster det ingenting. Koster i det du ikke betaler tilbake. Anonymkode: 91c28...faf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå