Gå til innhold

Hva kan ha skjedd?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har et koselig nabopar som bor i en kommunal bolig som ligger på feltet her. Igårkveld var det tre politibiler der, de gikk inn med hjelm. Fikk ikke med meg mer, men idag var det en stor planke spikret over inngangsdøren. Ble bekymret, de har to små barn. Er alltid hyggelige og smilende. Virker det ikke alvorlig?

Anonymkode: eb50d...63a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sjekk Operasjonssentralen på twitter, mulig du finner ut noe.

Anonymkode: b9acf...332

Skrevet

oi, hørtes skummelt ut. Kanskje ikke alle er like hyggelig som de utgir seg for å være.

Anonymkode: ab23d...e60

Skrevet

Det høres dramatisk ut, det skal vel ganske mye til før de bruker hjelm. Sjekk twitter eller fb sida for området ditt, kanskje det står noe der.

Anonymkode: afd14...2a1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...