Anonym bruker Skrevet 29. april 2017 #1 Skrevet 29. april 2017 Har et koselig nabopar som bor i en kommunal bolig som ligger på feltet her. Igårkveld var det tre politibiler der, de gikk inn med hjelm. Fikk ikke med meg mer, men idag var det en stor planke spikret over inngangsdøren. Ble bekymret, de har to små barn. Er alltid hyggelige og smilende. Virker det ikke alvorlig? Anonymkode: eb50d...63a
Anonym bruker Skrevet 29. april 2017 #2 Skrevet 29. april 2017 Sjekk Operasjonssentralen på twitter, mulig du finner ut noe. Anonymkode: b9acf...332
Anonym bruker Skrevet 29. april 2017 #3 Skrevet 29. april 2017 oi, hørtes skummelt ut. Kanskje ikke alle er like hyggelig som de utgir seg for å være. Anonymkode: ab23d...e60
Anonym bruker Skrevet 29. april 2017 #4 Skrevet 29. april 2017 Det høres dramatisk ut, det skal vel ganske mye til før de bruker hjelm. Sjekk twitter eller fb sida for området ditt, kanskje det står noe der. Anonymkode: afd14...2a1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå