Gå til innhold

Fine jenter ilag med muslimer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan forstå at stygge jenter som ikke er vant til oppmerksomhet lar seg sjarmere av muslimer. 

Men når fine norske jenter velger muslimer, da begynner eg å lure. 

Halshugg meg, værsågod. Måtte bare få det ut.

Anonymkode: fe353...972

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt forhold bak meg på over 20 år ble etter det i ett kort forhold, begge norske.

Nå falt totalt for en mann som er muslim.

Ett bedre menneske skal en lete lenge etter. Tror du alle muslimer er like? Kjæresten min feiret jul med min familie jeg lager som vanlig ribbe, ble mett han og.

Men, som han sa skulle jeg en dag ta på meg en hijab så går han...

Aldri har en respektert meg så mye, elsket meg så høyt.

Anonymkode: e128c...6ce

Skrevet

Jeg klarer aldri å bli vant til folk som anser muslimer som en homogen gruppe uten variasjoner og individualisme. 

Stygge jenter kan ta til takke med en muslim, mens pene jenter bør satse høyere?

Datteren min er sammen med en sjarmerende og snill gutt som tilfeldigvis er kurder og altså muslim. Myrsnipa syns jo selvsagt at hun er verdens nydeligste, men helt objektivt ser jeg også at hun er en søt og pen jente. Bør jeg be henne gjøre det skitt med gutten hun elsker og som gjør henne godt fordi hun er for pen?

Kanskje du skulle lære deg at man bør mene alt man sier, men ikke si alt man mener... Et lite tips om du (fortsatt?) skal regnes som oppegående blant de rundt deg. 

Anonymkode: 04abb...a23

Skrevet

Mamma er gift med en muslim. Han behandler henne som en dronning og stiller opp for oss. Han elsker å få bonus-barnebarna på besøk. Da de var baby gikk han gjerne å bar masse mens han sang tyrkiske sanger. Han er en av de snilleste personene jeg vet om. 

Mens pappa, han drikker og var voldelig. Han driter i oss og har enda ikke sett barnebarna sine. Han gir faen. Han er norsk.

Anonymkode: cd3da...ace

Skrevet

Uff da 😳

Anonymkode: e9202...cec

Skrevet
11 timer siden, Anonym bruker skrev:

Kan forstå at stygge jenter som ikke er vant til oppmerksomhet lar seg sjarmere av muslimer. 

Men når fine norske jenter velger muslimer, da begynner eg å lure. 

Halshugg meg, værsågod. Måtte bare få det ut.

Anonymkode: fe353...972

De trenger jo ikke være smarte om de er fine?

Anonymkode: 6c046...412

Skrevet

Jeg regner med at dette er trolling.

Hvis ikke, synes jeg det er verre at fine gutter, uansett religion, er sammen med hatefulle og fordomsfulle trollkjerringer, uansett utseende. 

Gå og grav deg ned under den steinen du kom fra.

Anonymkode: 9e93a...33a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...