Anonym bruker Skrevet 29. april 2017 #1 Skrevet 29. april 2017 I løpet av de siste 6 mnd har jeg nå klart å gå i fra en psykopat av en mann, gått fra å ikke ha jobb eller noe penger til å være alene med mini, jobbe 100%, har fikset opp igjen å fått EU godkjent bilen min, har klart å bli "frisk", slet veldig mye psykisk. I går var jeg i banken og fikk klarsignal til å kunne by på drømmeboligen! Det er ennå en lang kamp igjen når det gjelder barnefordeling da barnefar(eksen) valgte å stevne meg for retten etter bruddet. Men jeg har det så utrolig mye bedre! Til høsten begynner jeg på utdanning! Eksen min er ennå uten jobb, å har dårlig økonomi, gidder ingenting , akkurat som før. Er så utrolig stolt av meg selv for å tørre å gå i fra han, til tross for trusler osv...selvom veien har vært lang og tung, så ser jeg nå at styrken har hjulpet meg til et bedre sted i livet ! jeg måtte bare ha det ut et sted! God helg !!!:) Anonymkode: 83e9c...0c6
Anonym bruker Skrevet 29. april 2017 #2 Skrevet 29. april 2017 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: I løpet av de siste 6 mnd har jeg nå klart å gå i fra en psykopat av en mann, gått fra å ikke ha jobb eller noe penger til å være alene med mini, jobbe 100%, har fikset opp igjen å fått EU godkjent bilen min, har klart å bli "frisk", slet veldig mye psykisk. I går var jeg i banken og fikk klarsignal til å kunne by på drømmeboligen! Det er ennå en lang kamp igjen når det gjelder barnefordeling da barnefar(eksen) valgte å stevne meg for retten etter bruddet. Men jeg har det så utrolig mye bedre! Til høsten begynner jeg på utdanning! Eksen min er ennå uten jobb, å har dårlig økonomi, gidder ingenting , akkurat som før. Er så utrolig stolt av meg selv for å tørre å gå i fra han, til tross for trusler osv...selvom veien har vært lang og tung, så ser jeg nå at styrken har hjulpet meg til et bedre sted i livet ! jeg måtte bare ha det ut et sted! God helg !!!:) Anonymkode: 83e9c...0c6 Så flott 👍 Var i samme situasjon som deg for noen år siden, var så tøft å gå. Jeg kastet opp i angst flere ganger,men det ble sakte men sikkert bedre. Fortsett å stå på 😊 Anonymkode: e34cb...bfa
Anonym bruker Skrevet 29. april 2017 #3 Skrevet 29. april 2017 Så flink du er, ble litt rørt, stå på 👍🏻 Anonymkode: 102b1...5cd
Anonym bruker Skrevet 29. april 2017 #4 Skrevet 29. april 2017 32 minutter siden, Anonym bruker skrev: Så flott 👍 Var i samme situasjon som deg for noen år siden, var så tøft å gå. Jeg kastet opp i angst flere ganger,men det ble sakte men sikkert bedre. Fortsett å stå på 😊 Anonymkode: e34cb...bfa Var jævlig å gå, men det føltes ikke rett å fortsette, jeg hadde ikke noe liv. Følte meg alene, så ingen lys i tunellen. Alle dager var prikklike og ingenting gav mening. Jeg ville bare sove på slutten av forholdet. Nå gleder jeg meg til hver eneste dag ! Å får jeg boligen jeg skal by på, så har jeg enda mer fantastisk i vente ! ❤️ Anonymkode: 83e9c...0c6
Anonym bruker Skrevet 29. april 2017 #5 Skrevet 29. april 2017 27 minutter siden, Anonym bruker skrev: Så flink du er, ble litt rørt, stå på 👍🏻 Anonymkode: 102b1...5cd Tusen tusen takk ! ❤️ Jeg råder alle som er i psykisk utmattende forhold til å være så tøffe å gå, uansett hvor vondt det er ! Det er håp, det blir bedre! Jeg er fortsatt singel, men har innfunnet meg med at det er godt å bruke tid på å bygge seg opp å være selvstendig selv nå ! Anonymkode: 83e9c...0c6
Anonym bruker Skrevet 29. april 2017 #6 Skrevet 29. april 2017 Gratulerer med ditt nye liv❤️ Heier på deg!!! Anonymkode: d69fe...873
Anonym bruker Skrevet 29. april 2017 #7 Skrevet 29. april 2017 Så godt og hyggelig å lese, Hi! Gratulerer! Jeg håper Hi i tråden "Ble forlatt i kveld" kan lese det du og andre som har greid å gå skriver! Anonymkode: 7525f...62a
Anonym bruker Skrevet 29. april 2017 #8 Skrevet 29. april 2017 Gratulerer! Håper tråden din motiverer andre som trenger et dytt! Anonymkode: 091a1...3f7
Anonym bruker Skrevet 29. april 2017 #9 Skrevet 29. april 2017 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: Så godt og hyggelig å lese, Hi! Gratulerer! Jeg håper Hi i tråden "Ble forlatt i kveld" kan lese det du og andre som har greid å gå skriver! Anonymkode: 7525f...62a Leste tråden hennes i sted, var bare trist! Fikk flashbacks til mitt forhold, hun må bare komme seg langt langt langt bort fort !!! Takker for gratulasjoner ! Har jaggu vært noen tøffe mnd, så jeg håper jeg vinner budrunden å kan få en liten opptur til i livet nå ! 😊😊 HI. Anonymkode: 83e9c...0c6
Anonym bruker Skrevet 29. april 2017 #10 Skrevet 29. april 2017 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Leste tråden hennes i sted, var bare trist! Fikk flashbacks til mitt forhold, hun må bare komme seg langt langt langt bort fort !!! Takker for gratulasjoner ! Har jaggu vært noen tøffe mnd, så jeg håper jeg vinner budrunden å kan få en liten opptur til i livet nå ! 😊😊 HI. Anonymkode: 83e9c...0c6 Ja, jeg håper hun i det minste kontakter krisesenter slik at hun kan få andres mening om hvor stygt mannen behandler henne. Du fortjener å ha det bra fremover, og du har selv tatt tak i det som måtte gjøres for at du skulle få det bra. Bra jobba! Ønsker deg masse lykke til videre <3 Anonymkode: 7525f...62a
Anonym bruker Skrevet 29. april 2017 #11 Skrevet 29. april 2017 28 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja, jeg håper hun i det minste kontakter krisesenter slik at hun kan få andres mening om hvor stygt mannen behandler henne. Du fortjener å ha det bra fremover, og du har selv tatt tak i det som måtte gjøres for at du skulle få det bra. Bra jobba! Ønsker deg masse lykke til videre <3 Anonymkode: 7525f...62a Tusen tusen takk for det ❤️ Anonymkode: 83e9c...0c6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå