Anonym bruker Skrevet 29. april 2017 #1 Skrevet 29. april 2017 En kompis av sønnen fra barnehagen er på besøk her av og til. Sist gang fikk han ikke lov til å rive leker ut av hendene til lillebror i huset, og begynte da å hyle og til slutt sparke meg. Jeg måtte be foreldrene hente ham fordi han ikke ga seg... Sa at han ikke kan komme på besøk før han sluttet med denne oppførselen. Han sparket meg hardt og skulle til å kaste en stor sten på lillebror! Foreldrene lo og sa at det var vel vanlig at barn på den alderen slo seg litt vrang og ikke ville dele leker... Ingen av mine barn eller venner av mine barn (mens de er på besøk iallfall) har noen gang klikket på den måten. Er dette virkelig normalt for en 6-åring? Skal jeg tåle å bli sparket av store barn på besøk? Hadde mine barn gjort sånne ting hadde jeg oppsøkt hjelp... Anonymkode: 15de0...506
Anonym bruker Skrevet 29. april 2017 #2 Skrevet 29. april 2017 En på 6??? Nei er du gal! Ikke engang min på snart 4 (som kan klikke, slå og sparke meg og far) ville funnet på å gjort det på noen andre!! Jeg hadde skjemtes så om han gjorde det, og hvertfall hvis han var 6 år! Men det kan jo se ut til at dette er foreldrenes feil når de velger å svare sånn som de gjør.... Anonymkode: 0ab53...445
skinnfilla Skrevet 29. april 2017 #3 Skrevet 29. april 2017 Nei, absolutt ikke normalt!!😱 Ingen av mine har noen gang slått eller sparket. slå seg vrange kan de, men da tramper de bort og kommer fram når det er glemt. Et sånt barn hadde ikke kommet på innsiden av porten her,i hvert fall.
Anonym bruker Skrevet 29. april 2017 #4 Skrevet 29. april 2017 Min på 7 år kan være sånn i lek med guttene i klassen dessverre. Jeg snakker hodet hans i hjel om dette og at jeg kkke aksepterer det. Men jeg var med på en forballtrening her for litt siden og da så jeg en av guttene i klassen hans som gikk uprovosert fysisk til angrep på alle de andre guttene som var der. Min sønn fikk seg et skukkelig ballespark og lå og vred seg i smerter. Mens jeg fortvilet forsøkte å hjelpe sønnen min, så stod den andre moren og sa til sin sønn "jeg har jo sagt at du ikke skal sparke hardt". Jeg snudde meg bare mot de og sa "ikke sparke hardt?! Hva med å ikke sparke i det hele tatt!? Det er da IKKE greit å la barna gå fysisk til angrep på hverandre." Nå får ikke sønnen hennes leke mer med sønnen til "den psyko dama" Anonymkode: bc472...fea
Anonym bruker Skrevet 29. april 2017 #5 Skrevet 29. april 2017 Jeg hadde besøk av søskenbarnet mitt og hennes to villgutter. De sparket, slo og ødela for guttene mine konstant, så etter et par dager slik så måtte jeg si til moren deres at det kanskje gikk litt vilt for seg. De hadde også ødelagt noen møbler, knust et par glass og vært slem mot hunden. De syntes sikkert jeg var så streng at de utagerte pga. at de merket at jeg ikke likte dem, smalt det tilbake! 😨 Jeg hadde ikke sagt et ord, bare ventet på at de skulle ta tak i det. Det er ikke greit eller normalt at barn på seks og åtte holder på sånn, og det må man kunne si fra om. Anonymkode: b984b...a86
Anonym bruker Skrevet 29. april 2017 #6 Skrevet 29. april 2017 Jøss! Dette høres helt vilt ut!! Er jentemamma,så kan ikke si jeg har opplevd noe slikt på de 10 årene jeg har oppdratt de. Har jo av og til innom noen gutter som er litt voldsomme,men de har aldri gått løs på meg. DA hadde jeg tatt affære gitt! Om foreldrene ga blaffen,så burde lærer/skole få beskjed for at bup kunne kobles inn. Tydelig adferdsproblemer. Og de blir garantert IKKE bedre med årene..... Anonymkode: c14e3...239
Anonym bruker Skrevet 29. april 2017 #7 Skrevet 29. april 2017 Nei det høres voldsomt ut og ikke vanlig at de slår seg vrange og blir så voldsomme hos andre såvidt jeg vet. At de med mye temperament kan få en raptus hjemme når de er veldig sinte på foreldrene og bli fysiske er nå en ting, men hos andre tror jeg ikke det er vanlig og tenker at gutten muligens sliter med impulskontroll eller noe sånt. Anonymkode: 640c5...da0
Anonym bruker Skrevet 29. april 2017 #8 Skrevet 29. april 2017 Da jeg leste gjennom så tenkte jeg at man kan jo forvente at en på 2-3 år kan oppføre seg sånn, men så så jeg til slutt at ungen er 6 år! Nei, da er det virkelig ikke normalt! Har aldri opplevd noe sånt hverken med mine egne unger eller noen unger som har vært på besøk her. Klart at min 6-åring kan gå i lås og hamre løs på oss foreldre en svært sjelden gang, men det hadde han aldri gjort på noen andre (og han har en diagnose). Anonymkode: 1d238...7c5
Anonym bruker Skrevet 29. april 2017 #9 Skrevet 29. april 2017 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Da jeg leste gjennom så tenkte jeg at man kan jo forvente at en på 2-3 år kan oppføre seg sånn, men så så jeg til slutt at ungen er 6 år! Nei, da er det virkelig ikke normalt! Har aldri opplevd noe sånt hverken med mine egne unger eller noen unger som har vært på besøk her. Klart at min 6-åring kan gå i lås og hamre løs på oss foreldre en svært sjelden gang, men det hadde han aldri gjort på noen andre (og han har en diagnose). Anonymkode: 1d238...7c5 Tror dette barnet må ha en diagnose. Er mye jeg reagerer på som foreldrene bare ler av. Har vært i noen barneselskap der mor forteller at barnehagen påsto han burde utredes, men hun mente han var helt normal og var sur på bhg fordi de ikke tålte at barn var forskjellig eller hva det var hun sa. Anonymkode: 15de0...506
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå