Gå til innhold

Hvordan hadde du håndtert dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboer og jeg velger å gå fra hverandre etter 3 år som samboere.  Kjent hverandre i 6år. Jeg har barn fra før. Jeg gruer meg SÅ mye!!!😓 Det er hjemstedet mitt vi "må" flytte til igjen. Det er byen. Jeg valgte å flytte til han på landet.

Er det rart om jeg bor der på landet fordi barnet mitt skal slippe å bytte skole etc. Eller best om jeg flytter til byen igjen?

Jeg er så skuffet og såret nå at det er vanskelig å "ta valget" alene.

Hilsen HI

Anonymkode: 52b6d...958

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke om jeg forstår spørsmålet ditt. Om det er "rart"? Hva mener du med det? Spiller det uansett noen rolle dersom det fungerer for dere? Det er ingen lov som pålegger deg å flytte tilbake til egne hjemtrakter etter samlivsbrudd. Skjønner at du har det vanskelig, samlivsbrudd er tøffe greier. Men du må vel ha noen tanker om fordelene og ulempene ved å bli boende eller flytte?

Anonymkode: f5b15...86c

Skrevet
10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg vet ikke om jeg forstår spørsmålet ditt. Om det er "rart"? Hva mener du med det? Spiller det uansett noen rolle dersom det fungerer for dere? Det er ingen lov som pålegger deg å flytte tilbake til egne hjemtrakter etter samlivsbrudd. Skjønner at du har det vanskelig, samlivsbrudd er tøffe greier. Men du må vel ha noen tanker om fordelene og ulempene ved å bli boende eller flytte?

Anonymkode: 

11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Anonymkode: f5b15...86c

Åh, mener rart å bli værende på landet da han ikke er barnefaren. Bor på et lite sted der jeg kan møte på x ofte (en tanke jeg har da). Pendler også til byen pga jobb. Da det ikke er noe jobbmuligheter der. 1 time å kjøre til og fra jobb.

Huff, ja det er vanskelig og trist nå!....

Skrevet
29 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Samboer og jeg velger å gå fra hverandre etter 3 år som samboere.  Kjent hverandre i 6år. Jeg har barn fra før. Jeg gruer meg SÅ mye!!!😓 Det er hjemstedet mitt vi "må" flytte til igjen. Det er byen. Jeg valgte å flytte til han på landet.

Er det rart om jeg bor der på landet fordi barnet mitt skal slippe å bytte skole etc. Eller best om jeg flytter til byen igjen?

Jeg er så skuffet og såret nå at det er vanskelig å "ta valget" alene.

Hilsen HI

I bygda jeg bor i er det flere som fortsatt bor der etter de har skilt seg fra mannen/dama si som kommer fra plassen. De bor der fordi de og barna har jo hele nettverket sitt der, og de vil ikke flytte. Helt uproblematisk, noen snakker til og med om hvor bra det er at de blir i bygda selv om de ikke bor sammen med den "innfødte" lenger. 

Anonymkode: 4dfd8...cd7

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

I bygda jeg bor i er det flere som fortsatt bor der etter de har skilt seg fra mannen/dama si som kommer fra plassen. De bor der fordi de og barna har jo hele nettverket sitt der, og de vil ikke flytte. Helt uproblematisk, noen snakker til og med om hvor bra det er at de blir i bygda selv om de ikke bor sammen med den "innfødte" lenger. 

Anonymkode: 4dfd8...cd7

Takk for svar! Skal ha det i minnet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...