Gå til innhold

Spontanabort på Cerazette... ?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har gått på Cerazette i ca et halvt år nå, og glemt èn pille nå og da. Sist gang jeg glemte var på påskeaften. Hadde da et par dager i forveien hatt småblødninger. Hadde sex dagen før jeg glemte pillen, der samboeren kom inni meg. Så begynte jeg å blø igjen nå for 2 dager siden med kraftige smerter nederst i magen, men lite blod. Da bestemte jeg meg for at NÅ gidder jeg ikke disse pillene lenger. Jeg får jo småblødninger hele tiden, og det er jeg så ufattelig lei av. Så da sluttet jeg på pillene samme dagen. Nå idag våknet jeg til et blodbad i senga, og det bare rant på vei inn til badet. Skikkelig intense kramper i magen. Aldri hatt sånne smerter ved menstruasjon før. Det minner meg mer om da jeg spontanaborterte i oktober i fjor (da hadde vi prøvd å bli gravide). Tror dere dette kan være en tidlig spontanabort ? Det er da altså 15 dager siden jeg glemte pillen. Har sluttet på disse pillene flere ganger før, og aldri opplevd lignende. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere prøvde å bli gravid i oktober.? Men så startet du heller på Cerazette?

jeg vet ikke om du har hatt en sa men Cerazette gjør at du får blødningsforstyrrelser. Jeg blødde konstant og gidder ikke å gå på de

Anonymkode: dac45...ada

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...