Gå til innhold

Hva skal jeg si til ungene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min samboer gjennom 20 år har møtt en annen, og denne helgen er de reist bort sammen for å finne ut av ting!?

Jeg er hjemme med ungene på 9 og 11 år,  og de skjønner jo at noe er galt. De har ikke spurt,  og jeg prøver å late som ingen ting,  men gråten og fortvilelsen kommer som bølger i meg og jeg rekker  ikke alltid å gjemme meg vekk før tårene kommer. 

Jeg er så fortvilet nå og vet ikke hva jeg skal gjøre.  Har ikke familie i nærheten og ingen som kan hjelpe meg i helgen.

Prøver å holde masken,  men er redd jeg knekker sammen snart 😔😔

Anonymkode: d7cdc...58e

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Min samboer gjennom 20 år har møtt en annen, og denne helgen er de reist bort sammen for å finne ut av ting!?

Jeg er hjemme med ungene på 9 og 11 år,  og de skjønner jo at noe er galt. De har ikke spurt,  og jeg prøver å late som ingen ting,  men gråten og fortvilelsen kommer som bølger i meg og jeg rekker  ikke alltid å gjemme meg vekk før tårene kommer. 

Jeg er så fortvilet nå og vet ikke hva jeg skal gjøre.  Har ikke familie i nærheten og ingen som kan hjelpe meg i helgen.

Prøver å holde masken,  men er redd jeg knekker sammen snart 😔😔

Stakkars deg! Jeg håper du har gjort det slutt med idioten? For du sitter vel ikke å venter på at gubben og damen skal finne ut av ting også ta han tilbake hvis det ikke funker mellom de? 

Kan ikke være lett å holde masken foran barna, men du kan vel si at du og faren deres skal gå ifra hverandre. For du forsetter vel ikke i forholdet med han? 

Anonymkode: 17c58...bea

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Stakkars deg! Jeg håper du har gjort det slutt med idioten? For du sitter vel ikke å venter på at gubben og damen skal finne ut av ting også ta han tilbake hvis det ikke funker mellom de? 

Kan ikke være lett å holde masken foran barna, men du kan vel si at du og faren deres skal gå ifra hverandre. For du forsetter vel ikke i forholdet med han? 

Anonymkode: 17c58...bea

Nei,  pr i dag er det over mellom oss. Men han bor i huset med oss fremdeles.  Jeg har akkurat fått vite om dette. Men helt ærlig vet jeg ikke hva jeg hadde gjort om han hadde kommet tilbake. Ikke nå,  men senere. Vi har så mange år sammen selv om d har vært mye drit :-(  

HI

Skrevet

Uff, for en drittsekk!!! 

Du må vel nesten fortelle barna det. Si at dere skal skilles og at pappa ikke orket å være hjemme. At han stikker av får han stå for selv.. Han kan pokker meg fortelle barna SELV hvor han var.

Anonymkode: 4b216...e39

Skrevet

Huff, for en lei situasjon!! :(

Jeg tror du gjør lurt i for både din del, og ungenes del og fortelle at dere skal skilles og at det er derfor du er lei deg. Du skal selvfølgelig prøve å ikke rakke ned på faren deres, men gi dem iallefall en forklaring på hvorfor du er lei deg. Det er kanskje bedre at det kommer fra deg nå, enn at du skal gå å være helt ødelagt i mange dager for så å fortelle.

Stor klem til deg!! 

Anonymkode: 9424b...314

Skrevet

Har ingen råd dessverre 

Vil bare gi deg en goooo KLEM. For en idiot som lar deg sitte igjen med ungene sånn

Anonymkode: be21f...717

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...