Anonym bruker Skrevet 29. april 2017 #1 Skrevet 29. april 2017 Pynter dere vognene på 17.mai? Dere med vognbarn Anonymkode: 859c9...a8b
Snøfnugget Skrevet 29. april 2017 #2 Skrevet 29. april 2017 Har ikke tenkt på det engang, men ja mulig den får et lite flagg på seg.
skinnfilla Skrevet 29. april 2017 #3 Skrevet 29. april 2017 Den blir automatisk dekorert utover dagen😉 Med 3 flagg , div blåser og dill.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå