Anonym bruker Skrevet 29. april 2017 #1 Skrevet 29. april 2017 Jeg skrev om min mor her som delte absolutt alt av tullete artikler offentlig på Facebook. Jeg og min bror har prøvd å fortelle henne at man ikke gjør slikt. At det sosialt ikke er akseptert, her snakker vi om alt fra at holocaust ikke eskaisterte, muslimene tar over verden helt til befolkningen på mars døde av en verdenskrig. Så som dere ser heeelt craycray. Min mor er en intelligent og oppe gående dame helt til hun ble sammen med en veldig likesinnet mann. Men altså nå er vi kommet til det stadiet at hun vil belære vennene sine om at vi stammer fra ufoer og fra mars..... og vennene hennes har naturlig begynnt å bli meget irritert over dette. Og ber henne innstendlig om å være kilde kritisk osv. Dette rar hun opp som kritikk og sier at hun nekter å endre meningen sin for andre for disse tingene er bevist og dette er noe folk tror på. Hun har blitt diagnostisert med lav stoff skifte og jeg lurer virkelig på om det er det som tuller med hjernen hennes. Har dere opplevd noe slikt? Hva kan man gjøre? Føler jeg mister min mor her mer og mer. Anonymkode: a263c...c9e
Anonym bruker Skrevet 29. april 2017 #2 Skrevet 29. april 2017 Det aller meste av dette konspitullet er lett å motbevise. Det som dessverre ikke er like lett, faktisk bortimot umulig, er å få 'dem' til å forstå det og endre mening og syn på ting. De har en skremmende overbevisning. Lite gode råd å komme med. Det er trist når man mister sine nære og kjære. Klem ❤️ Anonymkode: 24c86...e92
Anonym bruker Skrevet 29. april 2017 #3 Skrevet 29. april 2017 Fremmedfrykt og rasisme er jo en ting. Kjipt selvsagt.. Men dette med ufo og mars kan være noe annet... Jeg ville tatt en bekymringstelefon til fastlegen hennes. Ikke trolig hun får gjort noe med dette nå, men da er det noter hvis det skulle eskalere. Fortell om dette med ufo spesielt, det er over i det bisarre. Anonymkode: 0c463...982
Anonym bruker Skrevet 29. april 2017 #4 Skrevet 29. april 2017 Blokker henne på Facebook. Jeg gjorde det med min far. Han deler masse dritt. Å Anonymkode: e2b18...475
Anonym bruker Skrevet 29. april 2017 #5 Skrevet 29. april 2017 39 minutter siden, Anonym bruker skrev: Fremmedfrykt og rasisme er jo en ting. Kjipt selvsagt.. Men dette med ufo og mars kan være noe annet... Jeg ville tatt en bekymringstelefon til fastlegen hennes. Ikke trolig hun får gjort noe med dette nå, men da er det noter hvis det skulle eskalere. Fortell om dette med ufo spesielt, det er over i det bisarre. Anonymkode: 0c463...982 Her er det dessverre ikke bare snakk om fremmed frykt og rasisme men helt ville teorier som rett og slett skremmer meg. Det med UFO var bare ett av de mange eksemplene. Hun går etter en ny medisin bok i tillegg som hun tror fullt og helt på. Der står ting som at du for problemer med den og den kroppsdelen om du blir forlatt. Eller sliter med tørr hodebunn grunnet hjertesorg osv. Dette er så skremmende! Det eneste hu gjør hele dagen er å se på forskjellige YouTube videoer om alt fra alternativ medisin til professorer som har snakket med ufoer...😱 Anonymkode: a263c...c9e
Anonym bruker Skrevet 29. april 2017 #6 Skrevet 29. april 2017 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Her er det dessverre ikke bare snakk om fremmed frykt og rasisme men helt ville teorier som rett og slett skremmer meg. Det med UFO var bare ett av de mange eksemplene. Hun går etter en ny medisin bok i tillegg som hun tror fullt og helt på. Der står ting som at du for problemer med den og den kroppsdelen om du blir forlatt. Eller sliter med tørr hodebunn grunnet hjertesorg osv. Dette er så skremmende! Det eneste hu gjør hele dagen er å se på forskjellige YouTube videoer om alt fra alternativ medisin til professorer som har snakket med ufoer...😱 Anonymkode: a263c...c9e Grensen mellom ovetro og vrangforestillinger er flytende... Mulig hun er på den rette siden. Ville allikevel informert fastlegen hennes om din bekymring. Bare ikke forvent at fastlegen lan gjøre så mye nå.. Anonymkode: 0c463...982
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå