Gå til innhold

Hva gjøre i ferie med 14-åring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og ei jente på 14 år skal reise på ferie. Hvor kan det være fint å ta henne med, eventuelt bruke ferien på? 
Er snakk om 2-3 uker. Tar imot forslag til både inn og utland :)

Anonymkode: 4906c...55a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min 14 åring hadde likt en lengre sykeltur. Hu har i noen år lagt planer på ei rute på ca 60 mil men vi har ikke hatt tid til det evt skog/fjell vandring på ei uke eller to.

Skrevet

Vi skal 10 dager til Spania, der kryr det av barn/tenåringer på hennes alder. Så blir det på hytta og da har hun med seg venninner. 

Anonymkode: d20e2...5f7

Skrevet

Hva liker dere? Det finnes jo mange parker som har aktiviteter for eldre barn også. F.eks Tusenfryd eller Bø i Telemark. Gårur med overnatting i fjellet,  evt på turisthytte? Sydentur? Shopping i London? En dag ellernto som turist i egen by kan jo også være greit. Museer, litt shopping, lunsj/middag ute, konsert. 

Hva er budsjettet?

Anonymkode: 77c81...576

Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva liker dere? Det finnes jo mange parker som har aktiviteter for eldre barn også. F.eks Tusenfryd eller Bø i Telemark. Gårur med overnatting i fjellet,  evt på turisthytte? Sydentur? Shopping i London? En dag ellernto som turist i egen by kan jo også være greit. Museer, litt shopping, lunsj/middag ute, konsert. 

Hva er budsjettet?

Anonymkode: 77c81...576

Har i grunn ikke laget noe budsjett, men kanskje rundt 20.000-25.000 kr?
Vet ikke hvor mye penger som går, men vi skal kose oss :)

Takk for gode tips!

Hi

Anonymkode: 4906c...55a

Skrevet

Interrail?

København og litt nedover i Europa?

Anonymkode: 494f6...d27

Skrevet

Jeg ville valgt interrail. Da får dere sett mye på kort tid😊 øyhopping i Hellas hadde også vært noe

Anonymkode: 76b34...c7c

Skrevet

Min elsker å bade, så sydentur ville vært topp her. I tillegg ville hun også gjerne ha reist på shopping i en storby, f.eks. London.

Anonymkode: e5318...49d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...