Anonym bruker Skrevet 28. april 2017 #1 Skrevet 28. april 2017 I går kveld ringte svigermor og fortalte at min mans bror og samboeren skulle gifte seg i dag. De har vært samboere i flere år og det har ikke vært snakk om giftermål før. Svigmor visste heller ingenting før hun ble oppringt i går kveld. Det skulle være seremoni på Tinghuset og middag etterpå. Jeg ser på instagram at mor og søster til bruden er med, de bor også i en annen by så de har ikke kunnet tatt turen dit "på sparket". Jeg har et godt forhold til begge to og de er herlige med barna våre. Så jeg føler at vi har blitt litt "utelatt", vi ville selvsagt vært der og feiret dem om vi hadde visst om det!😳 Anonymkode: 17829...c58
Anonym bruker Skrevet 28. april 2017 #2 Skrevet 28. april 2017 Det synes jeg var veldig spesielt og veldig ubetenksomt. Betyr det at din svoger gifter seg uten foreldrene sine tilstede, men med svigermor..? Litt av et signal. Så ja. ..ville nok følt meg utelatt. Anonymkode: 32415...7e7
Anonym bruker Skrevet 28. april 2017 #3 Skrevet 28. april 2017 Ja, jeg synes dere har lov til å føle dere litt snytt hvis dere ellers har et nært forhold til dem (og det virker det som om dere har mtp. barna). Litt pussig er det, synes jeg. Samtidig - når din svigermor ringte i går så kunne dere tatt kontakt med brudeparet og spurt, hvis dere hadde mulighet til å ta fri noen få timer i dag. Jeg kunne nok funnet på å spørre hvorfor dere ikke fikk vite det på forhånd slik brudens mor og søster fikk mtp. at det kunne vært koselig å være der for dem, men hadde ikke laget noen sure miner. Anonymkode: c3ee9...6e5
Anonym bruker Skrevet 28. april 2017 #4 Skrevet 28. april 2017 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Samtidig - når din svigermor ringte i går så kunne dere tatt kontakt med brudeparet og spurt, hvis dere hadde mulighet til å ta fri noen få timer fri i dag. Anonymkode: c3ee9...6e5 Brudeparet bor på Vestlandet, vi og svigermor på Østlandet. HI Anonymkode: 17829...c58
Anonym bruker Skrevet 28. april 2017 #5 Skrevet 28. april 2017 Utrolig snodig. Men mange damer mener nok helt oppriktig at deres egen familie er viktigere enn mannen sin. Anonymkode: 28cf9...208
Anonym bruker Skrevet 28. april 2017 #6 Skrevet 28. april 2017 38 minutter siden, Anonym bruker skrev: Brudeparet bor på Vestlandet, vi og svigermor på Østlandet. HI Anonymkode: 17829...c58 Hm, da var det ikke bare å ta seg fri noen få timer. Pussig måte de gjør det på ihvertfall. Anonymkode: c3ee9...6e5
Anonym bruker Skrevet 28. april 2017 #7 Skrevet 28. april 2017 Tja, man må da få gifte seg på den måten man vil? Jeg skjønner at dere er skuffet, men det er tross alt ikke deres dag. Kanskje de har et nærere forhold til de andre som er invitert. Mange liker ikke all oppmerksomheten man får ved å være brudepar med stor fest. Kanskje er dere ikke så nære venner som dere føler? Anonymkode: 0b5b3...feb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå