Gå til innhold

Bruker dere klær med flekker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså til ungene. Flekker som ikke går av i vask, og som ikke er veldig skjemmende, men som synes. Har flere gode klær som er helt fine bortsett fra en gammel flekk som ikke går av uansett hva jeg prøver. Innafor å bruke i barnehagen?

Anonymkode: 7d9f2...78f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Jeg har remedier som fjerner flekker. 

Anonymkode: b18c5...65a

Skrevet

Tja, hvis det er favorittgenseren gidder jeg kanskje ikke ta den kampen, men prøver å unngå det. Man kan også stryke/sy på et merke over flekkken 😉

Skrevet

Nei det gjør jeg aldri. 

Anonymkode: 1835c...84b

Skrevet

Spørs litt på anledningen, ville ikke sendt de i barnehage/skole med de klærne, men helt ok å gå hjemme med. Pleide å ta sånne klær til malingsklær ved behov for det.

Anonymkode: 29382...050

Skrevet

Oi, nå ble jeg overraska over svarene. Jeg sender ungen i barnehagen med rene klær, men det er jo flekker på en hel del av de. Kaster plagget om det er helt tilgriset, men små flekker bryr jeg meg ikke om. Trodde det var helt vanlig. 

Anonymkode: 46922...573

Skrevet

Jada. Det har aldri plaget hverken meg eller ungene. Rent er rent.

Anonymkode: de1e7...a1c

Skrevet

Ja det har vi ingen problemer med. 

Anonymkode: 104cd...bfa

Skrevet

Det kommer selvfølgelig an på flekkene. Men hun har et par gensere med små malingsflekker på som fint brukes i barnehagen.

Anonymkode: 3ecea...60a

Skrevet

Ja, det gjør jeg. De aller fleste av flekkene kommer fra bhg, så det bryr jeg meg fint lite om.

Anonymkode: 96cf9...d9c

Skrevet

Så lenge klærne er varme og behagelige tar jeg de på. Og et rent barn. Bruk-kast samfunnet er tross alt det som ødelegger kloden vår. Blir faktisk lei meg når jeg leser svarene. 

Anonymkode: 70a11...83c

Skrevet

Jeg bruker gallesåpe for å fjerne flekker, og i vårt hus finnes nok knapt et klesplagg med flekker, siden flekker altså fjernes.

Hva slags flekker er det som ikke kan fjernes?

Anonymkode: 3d4da...8e4

Skrevet
13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg bruker gallesåpe for å fjerne flekker, og i vårt hus finnes nok knapt et klesplagg med flekker, siden flekker altså fjernes.

Det lurer jeg også på!

Skrevet
41 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det lurer jeg også på!

Det er enkelte typer maling f.eks som lager flekker jeg ikke får av 😊

Anonymkode: 3ecea...60a

Skrevet

Ja

Anonymkode: 693c6...ed9

Skrevet

Ja. Spesielt i bhg, da kan de grise og søle så mye de vil uten at jeg må være irritert for at klærne blir ødelagt. Har det på ungene når de skal ut å leike, kommer som regel hjem med søle fra topp til tå likevel.

Selv kan jeg godt bruke klær med flekker som ikke går bort når jeg f.eks. skal ut på tur, jobbe i hagen osv. 

Anonymkode: 66d7d...32a

Skrevet

Ja, klærne er rene. 

Anonymkode: eea50...f6a

Skrevet

Klær med flekker bruker vi til malingstøy og uteklær i hagen 😅

Anonymkode: 277d8...518

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Aner ikke, har ikke prøvd. Men datteren min griser masse hver dag. Gidder ikke styre med det.

Anonymkode: 46922...573

Skrevet

Nei, de klærne bruker vi bare her hjemme.

Anonymkode: dca04...59a

Skrevet

Ja, selvfølgelig. Ulltøy er dyrt. Har flere ganger opplevd at de har hatt på seg tøyet en gang, og så var det flekk. Helt umulig å få bort fra ull som må vaskes så skånsomt. Kaster ikke varmt, rent, dyrt tøy bare fordi det er flekker på det. Tenk miljø!

Anonymkode: 51a57...f32

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...