Anonym bruker Skrevet 28. april 2017 #1 Skrevet 28. april 2017 Skolen har informert elevene om at det er fotsoppbakterier i dusjen og at de derfor må dusje med sokker i to uker og så skal vaskedama desinfisere dusjen. Men vil det være noe hjelp i å dusje med sokker? Vil det ikke måtte være en sko med såle for at det skal være noe poeng? Og hvorfor kan ikke dusjen desinfiseres med en gang? Hvorfor vente to uker? Anonymkode: 8cd04...dd8
litekreativtbrukernavn Skrevet 28. april 2017 #2 Skrevet 28. april 2017 (endret) Sokker vil bare gjøre det verre ja! Evt badesko eller sandaler kan funke (og er anbefalt), men så lenge vannet fra gulvet kommer i kontakt med føttene så spres det... At det skal ta så lang tid sytes jeg også at er rart, jeg tror nemlig at å vaske med klorin er et av tiltakene man kan gjøre -Og det bør jo kunne gå fort?! Dette er noe for fylkeslegen, så kan de svare ut skolen med rette fakta (tror det finnes prosedyrer skoler skal følge i slike tilfeller). Endret 28. april 2017 av litekreativtbrukernavn
Anonym bruker Skrevet 28. april 2017 #3 Skrevet 28. april 2017 Jøss, pinlig (og ulovlig?) lite kunnskap om smitte hos den skolen. Enig med litekreativtbrukernavn. Anonymkode: 8ef58...28a
❤lille stjerne❤ Skrevet 28. april 2017 #4 Skrevet 28. april 2017 Uæææ da hadde jeg sagt at barnet mitt kan la være å dusje til soppen er vekk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå