Gå til innhold

Hvor ofte gjør dere det med....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboeren deres? Er det vanlig at det kan gå 1mnd uten sex, flere ganger i året? At det er mannen som ikke "ønsker"? Og normalt at han ikke prøver seg? 

Normalt at samboer (mannen) slutter å gå ned på damen? Noe som var "det store" under sexen for kvinnen? 

Hvorfor føler kvinnen tilslutt at hun ikke er tiltrekkende nok?

Er det helt normalt og slik det skal være?

Hilsen HI

Anonymkode: eeeb0...496

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er veldig individuelt, så her kan du få veldig forskjellige svar.

Dersom du synes det er dumt at mannen din ikke gir deg oralsex lenger, har du sagt det til ham?

For min del, etter mange års ekteskap, så har sex med mannen min blitt litt kjedelig. Og jeg tror det er noenlunde gjensidig. Vi har sex ca en-to ganger i måneden. Han er en flott mann, men det blir for meg kjedelig etter så mange år. Jeg har funnet en elsker, som er mindre attraktiv enn mannen min. Men den mannen tenner meg fordi det er spennende.

Anonymkode: b0cad...b76

Skrevet

Åh ja, har snakket med han om det med oralsex MANGE ganger! Men har ikke et konkret svar.  

Jeg var faktisk utro her.... og det er ikke pga sexen..... men alt det andre som er ekstremt usunt!

Skrevet

Alt er vel normalt når det gjelder slike ting. Men ensidighet er vel en killer. Mens noen klarer å holde gnisten mange år. 

Om du ikke er fornøyd, bør du ta det opp med han eller finne deg en elsker. 

Anonymkode: ce505...6a0

Skrevet

Hva sier samboeren din til dette, da, Hi?

Dere er begge to ansvarlige for å holde sexlivet vedlike, og det gjøres i stor del ved å holde forholdet vedlike og jobbe for å holde sexlivet interessant.

Jeg hadde nok ikke taklet så lite sex etter så kort tid, men jeg har også høy sexlyst, så jeg passer på å avklare sexlyst hos en mann før jeg går inn i et forhold. Om ting endrer seg veldig i et forhold når det kommer til sexlysten, da tenker jeg at det alltid har en grunn man må finne ut av. Og et forhold man får dårlig selvtillit i, det er et forhold som ikke er riktig for en.

Hvorfor er du sammen med ham hvis du er så misfornøyd med sexlivet og forholdet ellers? Du har et valg, du må ikke leve i et så dårlig forhold. Har dere barn sammen så forsøk parterapi. Hvis ikke, ikke drøy et dårlig forhold lenger enn du må.

Anonymkode: f9e58...f88

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Dette er veldig individuelt, så her kan du få veldig forskjellige svar.

Dersom du synes det er dumt at mannen din ikke gir deg oralsex lenger, har du sagt det til ham?

For min del, etter mange års ekteskap, så har sex med mannen min blitt litt kjedelig. Og jeg tror det er noenlunde gjensidig. Vi har sex ca en-to ganger i måneden. Han er en flott mann, men det blir for meg kjedelig etter så mange år. Jeg har funnet en elsker, som er mindre attraktiv enn mannen min. Men den mannen tenner meg fordi det er spennende.

Anonymkode: b0cad...b76

Åh ja, har snakket med han om det med oralsex MANGE ganger! Men har ikke et konkret svar.  

Jeg var faktisk utro her.... og det er ikke pga sexen..... men alt det andre som er ekstremt usunt!

Skrevet

Alt er normalt. Spørsmålet er hva du og dere trives med. 

Jeg har vært gift i 20 år. Vi har sex ca 1 gang i uka, det er vi begge fornøyd med. Han gir meg oralsex omtrent hver gang. Vi har veldig bra sex! Ville ikke hatt noen andre!

Anonymkode: d2840...959

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...