Anonym bruker Skrevet 27. april 2017 #1 Skrevet 27. april 2017 For feit for bunaden. Fikk den som tynn konfirmant. Må ha en eller annen kjole... har ikke råd til ny... tenkte å høre med dere hva dere synes er ok å ha på seg Anonymkode: af4fd...34a
Anonym bruker Skrevet 27. april 2017 #2 Skrevet 27. april 2017 Men kjære vene, det velger man da selv...alle har hver sin smak, og det noen synes er fint synes andre er sjuskete. Ta på noe du føler deg vel i, og ikke bry deg om hva alle andre tenker og mener sier nå jeg Anonymkode: 5abb1...42f
sug lut Skrevet 27. april 2017 #3 Skrevet 27. april 2017 Så fin man kan med det man har til rådighet, rett og slett. Om det betyr nytt eller ikke er ikke det viktige. Har du ikke råd eller lyst til å handle så tar du det fineste antrekket du har hengende fra før.
Anonym bruker Skrevet 27. april 2017 #4 Skrevet 27. april 2017 1 minutt siden, sug lut skrev: Så fin man kan med det man har til rådighet, rett og slett. Om det betyr nytt eller ikke er ikke det viktige. Har du ikke råd eller lyst til å handle så tar du det fineste antrekket du har hengende fra før. Godt skrevet Anonymkode: 8d12e...534
Anonym bruker Skrevet 27. april 2017 #5 Skrevet 27. april 2017 1 time siden, sug lut skrev: Så fin man kan med det man har til rådighet, rett og slett. Om det betyr nytt eller ikke er ikke det viktige. Har du ikke råd eller lyst til å handle så tar du det fineste antrekket du har hengende fra før. Enig, eg brukar å vere fornøgd viss det ser ut som eg har prøvd iallefall 😉. Anonymkode: fed05...c58
sug lut Skrevet 28. april 2017 #6 Skrevet 28. april 2017 7 timer siden, Anonym bruker skrev: Enig, eg brukar å vere fornøgd viss det ser ut som eg har prøvd iallefall 😉. Anonymkode: fed05...c58 Nemlig. Så om du ikke er russ er det ikke dagen for joggebukse og sovehår.
❤lille stjerne❤ Skrevet 28. april 2017 #7 Skrevet 28. april 2017 (endret) Jeg gidder ikke å kjøpe et eget antrekk for 17.mai, kjøper en kjole som jeg bruker med pensko og dressjakke på 17.mai og som kan brukes som spmmerkjole med sandaler resten av sommeren. Man "må" ikke legge så mye i det. Og man må for all del ikke kjøpe en ny kjole heller, har man en hengende som passer så kan man bruke den. Endret 28. april 2017 av ❤lille stjerne❤
Anonym bruker Skrevet 28. april 2017 #8 Skrevet 28. april 2017 Man anstrenger seg litt. Tar på seg litt finere klær enn en hverdag hjemme, ordner håret sitt og setter en 17.mai-sløyfe på jakken. Om du har på deg en 3 år gammel kjole, et skjørt fra i fjor sammen med en bluse du ikke aner hvor gammel er eller en dressbukse og blazer du har hatt hengende i skapet spiller ingen rolle. Du har valgt bort dongeribuksen og t-skjorten du ville brukt på en vanlig tirsdag og tatt på deg noen litt penere klær, anstrengt deg litt for å se pyntet ut, det er det viktigste. Anonymkode: dac9e...2fd
Gjest Hercule Poirot Skrevet 28. april 2017 #9 Skrevet 28. april 2017 15 minutter siden, Anonym bruker skrev: Man anstrenger seg litt. Tar på seg litt finere klær enn en hverdag hjemme, ordner håret sitt og setter en 17.mai-sløyfe på jakken. Om du har på deg en 3 år gammel kjole, et skjørt fra i fjor sammen med en bluse du ikke aner hvor gammel er eller en dressbukse og blazer du har hatt hengende i skapet spiller ingen rolle. Du har valgt bort dongeribuksen og t-skjorten du ville brukt på en vanlig tirsdag og tatt på deg noen litt penere klær, anstrengt deg litt for å se pyntet ut, det er det viktigste. Anonymkode: dac9e...2fd Helt enig, man anstrenger seg litt. I tillegg topper man det hele med en 17. maisløyfe, og et lite flagg hvis man har. Ferdig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå