Gå til innhold

Bruker dere hvitt tøy i barnehagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilket vaskemiddel er dere mest fornøyde med? Noe som bleker stygge kaviar- og ketchupflekker? :)

Anonymkode: ed5f3...a91

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruker ikke hvitt tøy i bhg nei. Da hadde det såfall vært noe jeg ikke brydde meg om at det ble flekker på.

Men ang flekker sånn generelt så syns jeg Troll sitronsåpe funker bra. Evt zalo eller vanlig vaskemiddel som får virke litt før vask.

Anonymkode: 7045d...dca

Skrevet

Ja, vi bruker alle farger. Ikke så mye hvitt da, men jeg bruker det vi har (mest ting vi har fått i gave).

Vanish spray rett på flekken, kombinert med Vanish pulver og Blenda hvitt i kammeret pleier å ta det. Evt gallesåpe. Eller så får det bare være flekk 😃

Skrevet
5 minutter siden, TPK skrev:

Ja, vi bruker alle farger. Ikke så mye hvitt da, men jeg bruker det vi har (mest ting vi har fått i gave).

Vanish spray rett på flekken, kombinert med Vanish pulver og Blenda hvitt i kammeret pleier å ta det. Evt gallesåpe. Eller så får det bare være flekk 😃

Prøvd å legge det i klorin?

Anonymkode: ed5f3...a91

Skrevet

Bruker litt hvitt også, på gensere og strømpebukser etv, selvom hvitt ikke er det vi kjøper mest av når barna er små. Men flekkene setter seg like godt i andre lyse farger også, så det har ikke så mye å si egentlig. Det meste går av med flekkfjerning og man må nesten bare regne med at barna søler seg til når de spiser og leker. Kjøper mest rimelige klær i kjedebutikker og handler på salg, så det er ikke noe problem at de søler seg til. Har vi noe vi vil passe litt ekstra godt på så brukes det ikke i bhg.

Skrevet

Barnehagen vår er flinkere til å passe på hvite klær, enn det jeg er hjemme. Og jeg har gitt beskjed om at klærne jeg sender med i bhg er til for å brukes og at de ikke trenger å være redde for dem. Likevel har jeg til gode å få tilbake ødelagte og flekkete klær, så ja, jeg bruker alle slags farger i barnehagen :)

Anonymkode: fc969...ff7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...