Gå til innhold

Vaskehjelp - hvor ofte, oppgaver, kostnad,

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tenkt at jeg/ vi skulle klare oss uten vaskehjelp men igår tiltet jeg helt og føler meg helt overveldet av hus på 180 kvm, full jobb, to barnehagebarn som roter mer med årene, ikke mindre. Jeg rydder, vasker klær, ordner med matbokser, og sorterer i skap men kommer aldri langt nok med kreftene til å tørke støv, vaske gulv mm. Vi har også stor tomt, dobbel garasje og mye prosjekter som må ferdigstilles ute så mannen sitter ikke på rumpa men er som menn flest ikke så god til å se hva som skal gjøres inne. 

Så nå har jeg blitt tipset om en vaskehjelp m ledig kapasitet i nabolaget og tenker at det kan bringe meg i vater igjen, bare det å vite at det blir vasket i kroker en gang i mellom vil gi meg ro... Så dere med hjelp - hvor ofte er de hos dere, hvor mye betaler dere og hva gjøres? Bare sånn at jeg er litt forberedt! 

Anonymkode: c8f2b...a95

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi har 100 kvm, vaskehjelp 1 gang annenhver uke. Betaler 600,- pr gang. Hun tørker støv, støvsuger, vasker bad, vasker alle gulv og vasker alle speil. 

Anonymkode: 33cdb...2de

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

vi har 100 kvm, vaskehjelp 1 gang annenhver uke. Betaler 600,- pr gang. Hun tørker støv, støvsuger, vasker bad, vasker alle gulv og vasker alle speil. 

Anonymkode: 33cdb...2de

Høres veldig bra ut! Det viktigste her er første etasje men kjøkken, bad, stue/spisestue og tv-stua pluss trappa opp. De tre soverommene og badet oppe kan jeg vaske selv, evt få vasket 1 gang i måneden i tillegg. HI

Anonymkode: c8f2b...a95

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...