Anonym bruker Skrevet 27. april 2017 #1 Skrevet 27. april 2017 Er ikke her inne så veldig ofte, men jeg har inntrykk av at det har blitt veldig mye mindre aktivitet her inne etter at de oppdaterte siden. Færre innlegg og færre svar. Stemmer det? Anonymkode: 05953...0ed
Anonym bruker Skrevet 27. april 2017 #2 Skrevet 27. april 2017 Synes faktisk det har tatt seg greit opp igjen etter omleggingen. Var stille i starten som det er hver gang. Sammenliknet med for flere år siden er det stillere, ja, men det er lenge siden. Anonymkode: 9c641...470
Anonym bruker Skrevet 27. april 2017 #3 Skrevet 27. april 2017 Jo. Veldig lite aktivitet. Er vel mest de som har hengt her i ørten år som fortsatt er aktive. Anonymkode: ae2f2...10a
Anonym bruker Skrevet 27. april 2017 #4 Skrevet 27. april 2017 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jo. Veldig lite aktivitet. Er vel mest de som har hengt her i ørten år som fortsatt er aktive. Anonymkode: ae2f2...10a Det tror jeg ikke stemmer, siden det er folk her i beste fødealder. Anonymkode: 9c641...470
Anonym bruker Skrevet 27. april 2017 #5 Skrevet 27. april 2017 17 minutter siden, Anonym bruker skrev: Er ikke her inne så veldig ofte, men jeg har inntrykk av at det har blitt veldig mye mindre aktivitet her inne etter at de oppdaterte siden. Færre innlegg og færre svar. Stemmer det? Anonymkode: 05953...0ed Jeg er veldig enig med deg, det har blitt veldig mye stillere. Selv om det har tatt seg litt opp igjen, så er det ikke i nærheten av det det var. Merker på meg selv og, at jeg er her bare en brøkdel i forhold til hva jeg var før. Anonymkode: 9b8ad...0f9
Anonym bruker Skrevet 27. april 2017 #6 Skrevet 27. april 2017 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg er veldig enig med deg, det har blitt veldig mye stillere. Selv om det har tatt seg litt opp igjen, så er det ikke i nærheten av det det var. Merker på meg selv og, at jeg er her bare en brøkdel i forhold til hva jeg var før. Anonymkode: 9b8ad...0f9 Stemmer Anonymkode: 38b10...d38
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå