Gå til innhold

Villa paprika


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Moen som har sett gemalens nye nettside? Gud hjelpes så mange skrivefeil og feil formulerte setninger. De har virkelig funnet hverandre på det punktet. Og så travelt som de har det.... Lurer på hvor travelt vi som har jobb har det da😉

Anonymkode: 4d4fb...f22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Reagerte mer på at han bare selger produkter som ikke er lov å bruke i Norge jeg da.. Men la merke til skrivefeilene også 

Anonymkode: 719ae...e58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Moen som har sett gemalens nye nettside? Gud hjelpes så mange skrivefeil og feil formulerte setninger. De har virkelig funnet hverandre på det punktet. Og så travelt som de har det.... Lurer på hvor travelt vi som har jobb har det da😉

Anonymkode: 4d4fb...f22

Så fikk du rakket ned på noen og kastet dritt som en fjortis i dag også. Føltes det deilig? Fikk det deg til å kjenne deg litt mindre stusserlig selv? 

Anonymkode: e6543...fb2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk inn for å kikke. Det er bare dødsflaut! Ingen oppegående mennesker kjøper noe fra den nettsiden! Hadde heller ikke forhåndsbetalt da den utvidede familien er en gjeng konkursryttere! (Ref. blogg og Fredrikstad blad) 

Anonymkode: 73a0d...20e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Så fikk du rakket ned på noen og kastet dritt som en fjortis i dag også. Føltes det deilig? Fikk det deg til å kjenne deg litt mindre stusserlig selv? 

Anonymkode: e6543...fb2

Kanskje greit å kunne å skrive når det liksom er levebrødet. Har en ordentlig jobb og lang utdannelse jeg, så jeg føler meg bra hele tiden😃

Anonymkode: 4d4fb...f22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Så fikk du rakket ned på noen og kastet dritt som en fjortis i dag også. Føltes det deilig? Fikk det deg til å kjenne deg litt mindre stusserlig selv? 

Anonymkode: e6543...fb2

Kunne ikke vært mer enig 👍

Anonymkode: 873c2...a61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser han skriver at han snart har solgt 100 svarte sykler. Det er imponerende at så mange kjøper noe som ikke er hverken godkjent eller lovlig å bruke.

Anonymkode: d4846...cdb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Reagerte mer på at han bare selger produkter som ikke er lov å bruke i Norge jeg da.. Men la merke til skrivefeilene også 

Anonymkode: 719ae...e58

Er det ikke lov å bruke de han selger i Norge? Er vel bare til å kontakte politiet da ?😉

Anonymkode: 258c2...948

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er det ikke lov å bruke de han selger i Norge? Er vel bare til å kontakte politiet da ?😉

Anonymkode: 258c2...948

De er ikke ulovlig å selge, men de er ulovlig å bruke i trafikken... 

Det blir nok endringer i regelverket snart, men inntil videre er de forbudt. 

https://www.tu.no/artikler/na-kan-dette-bli-tillatt-i-norge/320767

Alle som kan tenke skjønner at en elektrisk sparkesykkel med sete som går like fort som en moped, men som ikke kan registreres som kjøretøy og som ikke har noen aldersgrense er ulovlig. 

Anonymkode: 719ae...e58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor er moderatorene når man trenger dem...hjelpes for en avsporet tråd.

Endret av Mumua
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gekko Bikes har blitt gjort oppmerksom på "foretaket" til Lorden. Han vil sannsynligvis ikke få benytte navnet.

Anonymkode: af23d...399

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innlegget er blitt moderert grunnet latterligjøring, avsporinger, omtale av barn/3.part, brukerhets, samt svar til dette. Og i stedet for å etterspørre hvor vi moderatorene er, så setter vi pris på om dere sender inn enn rapport i stedet, da vi ikke alltid får med oss alt som skjer i kommentarfeltene :)

Mod K. Taylor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, KellyTaylor skrev:

Innlegget er blitt moderert grunnet latterligjøring, avsporinger, omtale av barn/3.part, brukerhets, samt svar til dette. Og i stedet for å etterspørre hvor vi moderatorene er, så setter vi pris på om dere sender inn enn rapport i stedet, da vi ikke alltid får med oss alt som skjer i kommentarfeltene :)

Mod K. Taylor

Var jeg som etterspurte moderator her, det var for mange innlegg til at jeg orket å rapportere ett og ett iallefall. Ikke får jeg det til fra mobil heller etter den nye oppdateringen av en eller annen grunn. Men flott at dere så dette og ryddet opp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Mumua skrev:

Var jeg som etterspurte moderator her, det var for mange innlegg til at jeg orket å rapportere ett og ett iallefall. Ikke får jeg det til fra mobil heller etter den nye oppdateringen av en eller annen grunn. Men flott at dere så dette og ryddet opp :)

Bare hyggelig :) Men hvis du trykker på den flaggfanen under nicket ditt eller den har skrevet, så skal det komme opp rapport.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...