Anonym bruker Skrevet 27. april 2017 #1 Skrevet 27. april 2017 Hei. Jeg har en gutt på 12 år som er rolig på skolen men når han kommer hjem da får han ut frustrasjonen og raseri anfallene hjemme det er for slitsomt til oss foreldre. Er det noen flere som har det samme som jeg kunna ha snakket med. Det er ingen andre som hører på oss. Jeg vil ha litt råd for å få gutten rolig igjen. Han er veldig krevende for tiden. Håpe på svar fra de som forstår. Anonymkode: d8026...0e9
Anonym bruker Skrevet 27. april 2017 #2 Skrevet 27. april 2017 Få henvisning til BUP. Høres ikke normalt ut. Kanskje snakk om Aspergers eller ADHD. Det er vanlig at de får utbrudd når de kommer hjem. Da har de skjerpet seg hele dagen på skolen, også kommer alt ut hjemme. Eller kan det være snakk om mobbing/utestenging? Det er jo tydelig at gutten har enormt mye frustrasjon som må ut. Anonymkode: 49a4d...555
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå