Anonym bruker Skrevet 27. april 2017 #1 Skrevet 27. april 2017 Her jeg bor er det såkalte by-busser som ikke har krav om sikkerhetsbelte selv om de kjører på veier med 70 km/t i fartsgrense. Jeg har en fireåring som ønsker å ta bussen sammen med bestemor, men jeg har ikke lyst å sende henne usikret. Man hører jo stadig om bussulykker og en fireåring kan få en ganske god smell om bussen kræsjer i 70 km/t Er jeg hysterisk? Anonymkode: 1512b...563
Anonym bruker Skrevet 27. april 2017 #2 Skrevet 27. april 2017 Skjønner tankegangen, men ja du er nok litt hysterisk. Anonymkode: dc851...023
Anonym bruker Skrevet 27. april 2017 #3 Skrevet 27. april 2017 Ja du er hysterisk! Jeg har tatt buss med min nyfødte baby fra dag en å der hadde de heller ikke sele på bussen. Anonymkode: d6719...2bf
Anonym bruker Skrevet 27. april 2017 #4 Skrevet 27. april 2017 Dere som mener det er greit å ta buss uten å sikre barna, synes dere det er greit å kjøre bil uten å sikre barna også da? Hvis nei, hvorfor? Selvom bussen er større så kan jo skadene bli like store i en kollisjon. Anonymkode: daede...60e
Anonym bruker Skrevet 27. april 2017 #5 Skrevet 27. april 2017 10 minutter siden, Anonym bruker skrev: Dere som mener det er greit å ta buss uten å sikre barna, synes dere det er greit å kjøre bil uten å sikre barna også da? Hvis nei, hvorfor? Selvom bussen er større så kan jo skadene bli like store i en kollisjon. Anonymkode: daede...60e Nei vi uten buss burde isolere oss inne å la vær å gå i barnehage og skole,for buss er jo liiiivsfarlig! Det er sikkert gyldig grunn til å ikke begynne på skole;at bussene ikke har sikkerhetsbeltet.. Anonymkode: d6719...2bf
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 27. april 2017 #6 Skrevet 27. april 2017 Ja, du er hysterisk! Jeg må ta buss og bane med barna for jeg har ikke lappen.
Anonym bruker Skrevet 27. april 2017 #7 Skrevet 27. april 2017 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nei vi uten buss burde isolere oss inne å la vær å gå i barnehage og skole,for buss er jo liiiivsfarlig! Det er sikkert gyldig grunn til å ikke begynne på skole;at bussene ikke har sikkerhetsbeltet.. Anonymkode: d6719...2bf Men hvorfor svarer du slik? Det må da kunne gå an å stille et spørsmål uten å få sånne hånlige svar? Jeg syns bare det er litt rart at det er påbudt å bruke sele i noen busser og ikke minst sikre i hue og ræva i biler, mens med en gang det kalles bybuss er de liksom så mye tryggere? Anonymkode: 1512b...563
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå