Anonym bruker Skrevet 26. april 2017 #1 Skrevet 26. april 2017 Hun har vært veldig grei å legge lenge; kveldsstell og nattasang og hun sovnet raskt. Så sluttet vi med smokken, og hun lærte seg å sovne uten den etter hvert. Men nå som det i tillegg er blitt lysere, er det blitt vanskeligere og vanskeligere. Jeg måtte til slutt legge meg sammen med henne og lese til hun sovnet, men så hjalp ikke det heller. Hun holder seg våken til storebror legger seg, og de holder det gående sammen. Nå har vi holdt på i 2 1/2 time med legging, hun er overtrøtt og bare skriker og holder de andre barna våkne. Har prøvd belønningssystem - dødfødt. Er det vits i å ringe søvnkonsulent? Anonymkode: de5bb...29f
Anonym bruker Skrevet 26. april 2017 #2 Skrevet 26. april 2017 Prøv skikkelig lystette rullgardiner om lyset er problemet Anonymkode: 9efd2...ad1
tante grusom master of law Skrevet 26. april 2017 #3 Skrevet 26. april 2017 Jeg regner med hun ikke sover på dagtid, eller?
Anonym bruker Skrevet 26. april 2017 #4 Skrevet 26. april 2017 - kutt evnt søvn på dagtid - skaff lystette gardiner -forsøk å begynne leggerutiner 15-30 min tidligere ( mulig overtrøtt, mer lys og sol gjør barna trøttere her i hus) - hold rolig aktivitet rundt leggetid, stress ned, levetid, koketid, levetid, snakk med barnet rolig - hold deg til søvnrutinene, si god natt og gå ut av rommet før barnet sovner (lære å sovne selv). gå inn ved behov, si god natt og gå ut. søk opp en ordentlig metode du føler deg komfortabel med. Anonymkode: 282aa...177
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå