Gå til innhold

På date, og jeg vasser i møkk.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dateen min bygger hytte, det er et fulltidsprosjekt han er veldig stolt av, og han vil hels at jeg skal komme dit, fordi det er så fint der, i hans øyne.

Det jeg ser er søppel, flis, møkk, endeløst, støv, skittent sengetøy, verktøy, ja det komplette kaos. I begynnelsen var det litt koselig, han ryddet godt, plana masse kos, vi var ute på tur etc.

Nå vil han helt jobbe på hytta så mye som mulig, jeg har ingenting å gjøre og kjeder meg, det er skikkelig grisete der, og jeg må bæsje på et fellestoalett noen hundre meter unna. Der må jeg også stelle meg.

Så nå har jeg vært ærlig på at jeg ikke trives i møkka hans, og at jeg ikke har lyst å komme. Han ble både sjokkert og fornærmet, det var som han ikke kunne tro det han hørte. Hans paradis!

Han bare la på telefonen, tydelig sint. Hvis jeg ikke drar dit kan vi omtrent ikke treffes.

Hvordan løser vi dette? Burde jeg holde ut lenger enn fem måneder?

Anonymkode: 8197a...d51

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det høres jo ikke ut som om kjemien er helt til stede imellom dere. 

Skrevet

Hva med å bidra? Da får du noe å gjøre, samt at du får eierforhold til prosjektet og synes kanskje ikke bare det er kjipt.

Anonymkode: 4cc40...c00

Skrevet

Høres ikke ut som om dere passer sammen. At det kan være kaos en god tid på et slikt byggeprosjekt, det er en ting. Det eneste jeg egentlig reagerte på var at han ikke skiftet ofte nok på sengen. Midlertidig toalett annet sted er også ok i en periode.

Hvis du sa til ham at du "ikke trives med møkka hans", så tenker jeg han er heldig å bli kvitt deg.

Anonymkode: 16797...b66

Skrevet

Hvis dere bare dater, og ikke er kjærester, så blir det veldig rart å tilbringe masse tid på ei hytte han jobber på.

Du kan selvsagt hjelpe til litt, som noen skriver, men det er begrenset hvor mye jobb man vil legge ned i hytta til en man bare dater.

Er hytta så langt unna at dere ikke kan møtes på kveldstid?

Jeg ville ha investert litt tid i reint sengetøy hvis jeg var HI

Anonymkode: 6f899...5e6

Skrevet

Planen er at vi skal finne på noe......snart. Og så venter jeg i flere timer, til jeg har opparbeidet et raseri av kjedsomhet. Husk at dette har pågått i flere måneder, og utviklet seg til det verre. I begynnelsen gjorde han seg flid.

Nå blir jeg lokket til hytta, og oppdager så at det innebærer timer med venting og vage planer. Som regel er det jeg som må legge nye planer da hans planer ikke eksisterer. Og så  må han vaske, handle, rydde, dusje. Jeg har hjulpet til endel, men drar i utgangspunktet ikke på date i skogen for å ende opp som hjelper til en som jobber. Ofte står jeg for matlagingen, og da må jeg vaske hele kjøkkenet før det er mulig å lage mat.

Tro meg, måned etter måned med dette er dødstrasig.

hi

Skrevet
12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Planen er at vi skal finne på noe......snart. Og så venter jeg i flere timer, til jeg har opparbeidet et raseri av kjedsomhet. Husk at dette har pågått i flere måneder, og utviklet seg til det verre. I begynnelsen gjorde han seg flid.

Nå blir jeg lokket til hytta, og oppdager så at det innebærer timer med venting og vage planer. Som regel er det jeg som må legge nye planer da hans planer ikke eksisterer. Og så  må han vaske, handle, rydde, dusje. Jeg har hjulpet til endel, men drar i utgangspunktet ikke på date i skogen for å ende opp som hjelper til en som jobber. Ofte står jeg for matlagingen, og da må jeg vaske hele kjøkkenet før det er mulig å lage mat.

Tro meg, måned etter måned med dette er dødstrasig.

hi

Det må selvfølgelig gå begge veier, ikke alltid bare være på hans premisser, noe det ser ut til at det er ut fra det du skriver her. Jeg tenker at dere trolig er for forskjellige uansett til at det er noen vits å fortsette. Om du sa ordrett til ham det du skrev over her, så synes jeg du var altfor krass med ham, det tråkket nok en del på hans følelser. Men det viser jo også at du ikke lenger har noen tålmodighet med ham, og da tenker jeg at det er greit å gå videre.

Anonymkode: 16797...b66

Gjest H to the Izzo
Skrevet

Ta det som en forsmak på et evt. forhold. Tipper dere passer dårlig sammen, dessverre.

Skrevet
50 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Dateen min bygger hytte, det er et fulltidsprosjekt han er veldig stolt av, og han vil hels at jeg skal komme dit, fordi det er så fint der, i hans øyne.

Det jeg ser er søppel, flis, møkk, endeløst, støv, skittent sengetøy, verktøy, ja det komplette kaos. I begynnelsen var det litt koselig, han ryddet godt, plana masse kos, vi var ute på tur etc.

Nå vil han helt jobbe på hytta så mye som mulig, jeg har ingenting å gjøre og kjeder meg, det er skikkelig grisete der, og jeg må bæsje på et fellestoalett noen hundre meter unna. Der må jeg også stelle meg.

Så nå har jeg vært ærlig på at jeg ikke trives i møkka hans, og at jeg ikke har lyst å komme. Han ble både sjokkert og fornærmet, det var som han ikke kunne tro det han hørte. Hans paradis!

Han bare la på telefonen, tydelig sint. Hvis jeg ikke drar dit kan vi omtrent ikke treffes.

Hvordan løser vi dette? Burde jeg holde ut lenger enn fem måneder?

Kjenner igjen sex og singellivepisoden.

Anonymkode: 80366...18f

Skrevet
17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kjenner igjen sex og singellivepisoden.

Anonymkode: 80366...18f

Ja, rett før Mr Big dukker opp nå 😜

Skrevet

Jeg syns den daten din tenker mest på seg selv og ikke deg eller dere sammen. At han er så egoistisk så tidlig i forholdet, tilsier at dette er en mann som krever at alt spilles etter hans pipe. Han har et prosjekt han, og vil holde på med det, stort sett. I tillegg vil ha han ei kjærring som kan holde han med selskap og som han kan ligge med på fredagskvelden, so to speak. Så lenge kjærringa ikke krever noe, er alt fint i denne mannens bilde. Kanske han tenker at du burde da være takknemlig for at du får æren av å være med denne Mannen med på hans Hytte. 

Tror du ikke passer sammen med han. 

Anonymkode: 0535a...34e

Skrevet

Inviter han hjem til deg

Anonymkode: 11c63...61f

Skrevet

Høres ut som min eks.

Vi klarte ALDRI Å få et forhold til å fungere 

Anonymkode: 92bbe...f76

Skrevet

Hehe, de viser den episoden på TV3 akkurat nå... Tilfeldig??

Anonymkode: 5aaca...ef1

Skrevet

Blir det innlagt vann, boblebad, storskjerm osv osv når det er ferdig da? Du nevner byggeplass nå. Er utsiktene bedre? Du tråkket han nok på tærne ja-

Anonymkode: d5ca3...7ae

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...