Anonym bruker Skrevet 26. april 2017 #1 Skrevet 26. april 2017 Har en på 1,5 år som står i senga og hyyyler inne på rommet nå. "mammaaa, mammmmaaaa". Helt forferdelig å høre på. Har vært inne 5 ganger og strøket på kinnet, lagt henne ned og sagt natta. Men hun bare vræler og holder på så fort jeg går ut. Hvordan gjør man egentlig dette med å avvenne fra å sove i foreldresenga? Anonymkode: 65946...da3
Anonym bruker Skrevet 26. april 2017 #2 Skrevet 26. april 2017 Her prøvde vi plutselig igjen når hun var 15mnd, og da gikk det.!hadde flere runder m å prøve sengen men neida. Hylte og gråt. Vi fortsatte med samsoving en mnd til før vi prøvde igjen og plutselig gikk det. I mellomtiden lekte vi mye på rommet, bruker nattlys, og var rett og slett mye mer på rommet. Men vi sitter m henne til hun sovner og vi har en madrass der i tilfelle d trengs men nå sover hun stort sett hele natten på rommet sitt. Er 16mnd. Anonymkode: 1d1c6...588
❤lille stjerne❤ Skrevet 26. april 2017 #3 Skrevet 26. april 2017 Jeg ville satt meg på en stol ved senga eller i hvertfall i rommet og vært der før tryggheten, men ikke gitt oppmerksomhet. Les en bok eller bare sitt der. Si innimellom at nå er det natta, nå skal du sove. Sitt til hun sovner, selvom det drøyer ut en kveld eller to. Når det går bedre (hun sovner fortere) så flytter du stolen bort til døra og sitter der til hun sovner og når det går bra sitter du utenfor med døra åpen en kveld. Det fungerte her. Ble trygg og sovnet greit etter 4-5 kvelder.
Anonym bruker Skrevet 26. april 2017 #4 Skrevet 26. april 2017 Jeg samsov aldri, men minsten var vanskelig å legge om kveldene i flere år....Jeg satt en stol ved sengeenden hans, der satt jeg til han sovnet etter å ha lest/sunget til han. Det gikk fortere og fortere å få han til å sove. Han følte seg trygg Anonymkode: 6cc66...0e2
Anonym bruker Skrevet 28. april 2017 #5 Skrevet 28. april 2017 dette er deres skyld, man skal ikke ha samsoving Anonymkode: fb6f8...98b
the amazing spidermamma Skrevet 28. april 2017 #6 Skrevet 28. april 2017 2 timer siden, Anonym bruker skrev: dette er deres skyld, man skal ikke ha samsoving Anonymkode: fb6f8...98b For et tullesvar. Vi byttet på å sitte inne hos barnet i en periode. Etter hvert sa vi at f.eks 'nå skal jeg en tur ut og spise litt/gå på do/et eller annet, men jeg kommer og ser til deg igjen etterpå'. Gikk tilbake en eller to ganger etterpå, og da sov han.
❤lille stjerne❤ Skrevet 28. april 2017 #7 Skrevet 28. april 2017 Selvfølgelig kan man samsove, hvorfor mener du at man ikke skal gjøre det?
Anonym bruker Skrevet 29. april 2017 #8 Skrevet 29. april 2017 21 timer siden, the amazing spidermamma skrev: For et tullesvar. Vi byttet på å sitte inne hos barnet i en periode. Etter hvert sa vi at f.eks 'nå skal jeg en tur ut og spise litt/gå på do/et eller annet, men jeg kommer og ser til deg igjen etterpå'. Gikk tilbake en eller to ganger etterpå, og da sov han. stakkars unger i alle fall Anonymkode: fb6f8...98b
Anonym bruker Skrevet 29. april 2017 #9 Skrevet 29. april 2017 HI her . Dag 3 og samsovinga er allerede avvent. Gikk fortere og bedre enn jeg trodde, dette her! Og til deg som mener man ikke skal ha samsoving? Hvorfor? spør av nysgjerrighet, ikke fordi jeg er det minste enig med deg. Skjønner at det ikke er ideelt for alle, men hvorfor ikke for oss? Anonymkode: 65946...da3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå