Anonym bruker Skrevet 26. april 2017 #1 Skrevet 26. april 2017 Ser an været, men tenker til 17.mai... 4 år gammel jente. Hva er best? F.eks ved 5-15 grader. Ullundertøy eller cape? Har ullundertøy. Har dårlig råd.. så tenker bare litt Blir det dumt med ull under? Anonymkode: bb940...ba9
Anonym bruker Skrevet 26. april 2017 #2 Skrevet 26. april 2017 Ville sett litt an været, men jeg/vi har alltid ullundertøy under bunad. Var et år jeg måtte droppe det, men da var det sommertemperatur her, og det hører til absolut sjeldenheten her hos oss. Anonymkode: e7e40...4ef
Anonym bruker Skrevet 26. april 2017 #3 Skrevet 26. april 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Ville sett litt an været, men jeg/vi har alltid ullundertøy under bunad. Var et år jeg måtte droppe det, men da var det sommertemperatur her, og det hører til absolut sjeldenheten her hos oss. Anonymkode: e7e40...4ef OK.. så cape er egentlig overflødig da? Tenker hvis det blir surt og blåser... hjelper det med ull da? Anonymkode: bb940...ba9
Anonym bruker Skrevet 26. april 2017 #4 Skrevet 26. april 2017 Kle på ungen så hun ikke fryser, selvfølgelig ull under om det er kaldt og om nødvendig jakke utenpå Anonymkode: f52fb...d0f
Anonym bruker Skrevet 26. april 2017 #5 Skrevet 26. april 2017 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Kle på ungen så hun ikke fryser, selvfølgelig ull under om det er kaldt og om nødvendig jakke utenpå Anonymkode: f52fb...d0f Tar selvfølgelig på jakke dersom hun fryser! Men da er det penere med cape Anonymkode: bb940...ba9
Anonym bruker Skrevet 26. april 2017 #6 Skrevet 26. april 2017 Jeg bruker begge deler til meg selv Anonymkode: 2e4a2...91c
Superdolly Skrevet 26. april 2017 #7 Skrevet 26. april 2017 Jeg bruker alltid begge deler selv. Men det er selvsagt fordi jeg har cape. Og ullundertøy. Til et barn ville jeg tatt på ullundertøy, og hvis vi ikke hadde cape til bunaden ville jeg nok ikke brukt penger på å kjøpe en, men heller tatt med en jakke. Og votter og lue.
Anonym bruker Skrevet 26. april 2017 #8 Skrevet 26. april 2017 33 minutter siden, Anonym bruker skrev: OK.. så cape er egentlig overflødig da? Tenker hvis det blir surt og blåser... hjelper det med ull da? Anonymkode: bb940...ba9 Ull hjelper, men ikke om det blåser veldig. Om økonomien tilsier at cape ikke er det du bør bruke penger på, så gjør du ikke det. Jakke er helt flott å bruke, det er det de fleste 4 åringer har. Cape er upraktisk når man skal holde flagg og fløyte, spise is og generelt ha god bevegelsesfrihet på armer. Selv har jeg ikke cape til min bunad, har hjulpet godt med ulltrøye under, men skjer ofte at jeg må ha jakke også. Anonymkode: e7e40...4ef
Anonym bruker Skrevet 26. april 2017 #9 Skrevet 26. april 2017 2 minutter siden, Superdolly skrev: Jeg bruker alltid begge deler selv. Men det er selvsagt fordi jeg har cape. Og ullundertøy. Til et barn ville jeg tatt på ullundertøy, og hvis vi ikke hadde cape til bunaden ville jeg nok ikke brukt penger på å kjøpe en, men heller tatt med en jakke. Og votter og lue. ok Anonymkode: bb940...ba9
Anonym bruker Skrevet 26. april 2017 #10 Skrevet 26. april 2017 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ull hjelper, men ikke om det blåser veldig. Om økonomien tilsier at cape ikke er det du bør bruke penger på, så gjør du ikke det. Jakke er helt flott å bruke, det er det de fleste 4 åringer har. Cape er upraktisk når man skal holde flagg og fløyte, spise is og generelt ha god bevegelsesfrihet på armer. Selv har jeg ikke cape til min bunad, har hjulpet godt med ulltrøye under, men skjer ofte at jeg må ha jakke også. Anonymkode: e7e40...4ef Nei, den gjør egentlig ikke det.. samtidig som det jo er noe som kan arves da, og antakeligvis brukes neste år. Har ingen "pene" jakker, kun kakigrønn vinterjakke. Bah Anonymkode: bb940...ba9
Anonym bruker Skrevet 26. april 2017 #11 Skrevet 26. april 2017 15 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nei, den gjør egentlig ikke det.. samtidig som det jo er noe som kan arves da, og antakeligvis brukes neste år. Har ingen "pene" jakker, kun kakigrønn vinterjakke. Bah Anonymkode: bb940...ba9 Men da er det kanskje bedre å kjøpe en ny jakke, hvis hun ikke har sommerjakke? Anonymkode: e7e40...4ef
Anonym bruker Skrevet 26. april 2017 #12 Skrevet 26. april 2017 23 minutter siden, Anonym bruker skrev: Men da er det kanskje bedre å kjøpe en ny jakke, hvis hun ikke har sommerjakke? Anonymkode: e7e40...4ef Ja, det er det nok Men passer ikke så godt nå så hadde håpet at ullundertøy hadde holdt ganske godt. Men vi får se an været da. Anonymkode: bb940...ba9
❤lille stjerne❤ Skrevet 26. april 2017 #13 Skrevet 26. april 2017 Fortsetter været å være så surt så kan hun sikkert ha begge deler. Ull under er i hvertfall ikke teit, det som er teit er å gå og fryse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå