Anonym bruker Skrevet 26. april 2017 #1 Skrevet 26. april 2017 Har en baby på 8 uker som veier 7600 g. Han er stor og tung og jeg har bært på meg betennelse i skuldre,rygg og armer. Han nekter å sitte i den bæreselen vi har (ergobaby) så jeg må bære med armene. Er det en annen type dere kan anbefale da jeg trenger avlasting i kroppen. Vet ikke hvorfor han ikke vil sitte i ergobaby men han griner og sutrer hver gang. Anonymkode: 9d61c...0fc
❤lille stjerne❤ Skrevet 26. april 2017 #2 Skrevet 26. april 2017 Jeg hadde elastisk sjal fra fødselen og frem til 4 mnd cirka med mine og deretter hadde jeg mei tai til eldste og ergobaby til minste som jeg brukte mye frem til 1,5 år og faktisk fortsatt bruker i blant hvis vi går lange turer uten vogn eller på reiser. Nå var mine mye mindre enn din da, minste var 7,6 kg på 1 års kontroll, så tror ikke jeg ville valgt elastisk når han allerede er såpass stor. Ergobaby er veldig enkel å ta av/på, god å bære i/sitte i og kan brukes lenge. Ellers kan du se på sidene til Bereglede.no eller vidunderbarn.no for info og gode råd.
Anonym bruker Skrevet 26. april 2017 #3 Skrevet 26. april 2017 Jeg bruker baby bjørn nå,7 mnd gammel. Men skal skifte te stokke når han er 9 mnd, da kan han sitte på ryggen min i selen Anonymkode: 056af...91a
Giss Skrevet 26. april 2017 #4 Skrevet 26. april 2017 Jeg brukte moby wrap med stabilt midtstykke. Den var utrolig allsidig, med mulighet for variasjon i stilling og stabil nok til også å brukes med tyngre barn. I tillegg kan sjalet bres ut over skuldrene/ryggen/hoften slik at presset blir fordelt og ikke kjennes tungt på samme måte som en sele.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå