Gå til innhold

Hva anbefaler dere av bæretøy?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en baby på 8 uker som veier 7600 g. Han er stor og tung og jeg har bært på meg betennelse i skuldre,rygg og armer. Han nekter å sitte i den bæreselen vi har (ergobaby) så jeg må bære med armene. Er det en annen type dere kan anbefale da jeg trenger avlasting i kroppen. Vet ikke hvorfor han ikke vil sitte i ergobaby men han griner og sutrer hver gang. 

Anonymkode: 9d61c...0fc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde elastisk sjal fra fødselen og frem til 4 mnd cirka med mine og deretter hadde jeg mei tai til eldste og ergobaby til minste som jeg brukte mye frem til 1,5 år og faktisk fortsatt bruker i blant hvis vi går lange turer uten vogn eller på reiser. Nå var mine mye mindre enn din da, minste var 7,6 kg på 1 års kontroll, så tror ikke jeg ville valgt elastisk når han allerede er såpass stor. Ergobaby er veldig enkel å ta av/på, god å bære i/sitte i og kan brukes lenge. Ellers kan du se på sidene til Bereglede.no eller vidunderbarn.no for info og gode råd.

Skrevet

Jeg bruker baby bjørn nå,7 mnd gammel. Men skal skifte te stokke når han er 9 mnd, da kan han sitte på ryggen min i selen 

Anonymkode: 056af...91a

Skrevet

Jeg brukte moby wrap med stabilt midtstykke. Den var utrolig allsidig, med mulighet for variasjon i stilling og stabil nok til også å brukes med tyngre barn. I tillegg kan sjalet bres ut over skuldrene/ryggen/hoften slik at presset blir fordelt og ikke kjennes tungt på samme måte som en sele.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...