Anonym bruker Skrevet 26. april 2017 #1 Skrevet 26. april 2017 Hva spiser dere som er overvektige? Hvor tror dere grunnen til at dere ble overvektige var? Hva gjør at du trives med det? spør fordi mannen har en "ting" for overvektige kvinner og han vil at jeg skal legge på meg 20-30 kg. Veier 60 nå 😞 Men uansett hva jeg spiser legger jeg ikke på meg, og redd for om jeg kommer til å trives med meg selv om jeg skulle klare å bli overvektig 😑 Anonymkode: 88ae4...6cc
Anonym bruker Skrevet 26. april 2017 #2 Skrevet 26. april 2017 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hva spiser dere som er overvektige? Hvor tror dere grunnen til at dere ble overvektige var? Hva gjør at du trives med det? spør fordi mannen har en "ting" for overvektige kvinner og han vil at jeg skal legge på meg 20-30 kg. Veier 60 nå 😞 Men uansett hva jeg spiser legger jeg ikke på meg, og redd for om jeg kommer til å trives med meg selv om jeg skulle klare å bli overvektig 😑 Anonymkode: 88ae4...6cc Du må jo ikke PRØVE å bli overvektig bare fordi mannen din tenner på det! Han er vel glad i deg som du er og ønsker at du skal være sunn og frisk og leve så lenge som mulig? I så fall bør han ikke VILLE at du skal legge på deg, for da kan du samtidig pådra deg helseplager og forkorte ditt eget liv. Anonymkode: cc9b8...df4
Anonym bruker Skrevet 26. april 2017 #3 Skrevet 26. april 2017 Ikke spis deg overvektig pga mannen?!? Han får ta deg som du er og like deg som du er, litt rart dere ble sammen om han ikke likte deg "akkurat som du er". Livet som overvektig er en daglig kamp mellom å spise sjokolade, god mat med godt smør, ekstra kjøtt, det man har lyst på og trene.. Første alternativ kommer som regel først. Det er ikke et liv jeg skulle ønske jeg hadde, personlige traumer og diverse knusende ting som har skjedd opp gjennom har gjort at jeg har kommet hit jeg er i dag.. Men jeg er ikke bare overvektig, jeg har sykelig fedme og skulle hver dag ønske at noen bare kunne svingt med tryllestaven og gjort meg "normal." Det er ikke et liv jeg skulle ønsket min verste fiende engang. Trives overhodet ikke, og får høre at det er jo "bare å spise mindre og trene mer" - Nei! det er IKKE så lett.. Hodet må være på plass. Gjør det riktige for ditt eget sinn. Ikke gjør det, gjør det som er best for deg og din kropp... Anonymkode: a0c7b...49d
Anonym bruker Skrevet 26. april 2017 #4 Skrevet 26. april 2017 Nei!! Ikke legg på deg fordi mannen vil det. Hvorfor jeg ble overvektig? Vel en lang historie: Jeg var 63 kg før, så fikk barnet mitt en diagnose som snudde livet vårt på hode. I 1 år fortrengte jeg alt helt til kroppen sa stopp. Jeg hadde høyt blodtrykk, høy puls og utviklet sosial angst. Hadde en elendig lege som nektet å henvise meg til psykolog, men ga meg resept på 100 sobril og jeg fikk beskjed om å ta en om dagen. Gjorde det og når de 100 tablettene var tom fikk jeg 100 nye og siden symptomene var kommer tilbake fikk jeg beskjed om å ta 2 om dagen. Jeg gjorde det, og når de var tom, så fikk jeg ikke ny resept siden det er ikke lov å skrive ut resept på 100 sobril mer enn hver 3.mnd og da kom jo alle følelsene tilbake. Med sobril så var jeg verken trist eller glad, jeg ble rett og slett avhengig. Jeg traff veggen, besvimte på jobb, klarte ikke å gå på butikken uten å føle jeg skulle besvime og bli kvalt, for utviklet sterk sosial angst. Skiftet lege og fikk endelig henvisning til psykolog. Men det tok jo tid før jeg fikk komme til og uten sobril så begynte jeg å trøstespise om kveldene og drakk enorme mengder med cola. Vips så var jeg 25 kg tyngre på en to tre! Fikk psykolog, var der et par ganger men psykologen mente følelsene jeg har er helt normale når man får er barn som er utviklingshemmet så hun mente hun ikke kunne gjøre noe mer for meg. Så lå jeg på meg 8 kg til på et år og nå sitter de bom fast😩 Ble gravid april 2016 og var så "heldig" å få ekstrem svangerskapskvalme og etter babyen ble født i januar i år var jeg 6 kg mindre enn da jeg ble gravid. Nå spiser jeg helt normalt, så vekten er stabil, men jeg klarer ikke å slanke meg. Jeg har ikke energi eller motivasjon til det. Har også lavt stoffskifte så kroppen bruker lengre tid på å gå ned i vekt i følge legen min. jeg hater kroppen min. Gruer meg til sommeren. Det er heller ikke bra for helsen å være overvektig så ikke gjør noe så dumt som å legge på deg 20-30kg fordi mannen din vil det Anonymkode: 6bcf4...6ea
Anonym bruker Skrevet 26. april 2017 #5 Skrevet 26. april 2017 Hallo!!!!! Du skal ikke legge på deg fordi han vil det! Han vil du skal muligens få livsstilssykdommene på slep også da!? Du er sykt heldig som veier 60 kg! Du er god nok akkurat som du er!! Anonymkode: 9e866...ea4
Anonym bruker Skrevet 26. april 2017 #6 Skrevet 26. april 2017 Eg er berre veldig glad i mat og kroppen min tek godt vare på det eg tilfører av energi.. viss eg hadde levd for 100 år sidan hadde eg nok vore ei perfekt gards kjerring, stor og sterk og akkurat passe slank. No når ein har tilgong på altfor mykje mat blir det litt annleis. Eg er er ca 20 kg overvektig, jobbar med saken så reknar med å vere nede i matchvekt om knapt eit år. Men sjølv om eg er i god form og eigentleg ser bra ut med 20 kg for mykje, så er det mykje lettare å vere lett, så å legge på seg med vilje ville eg aldri gjort!!! Anonymkode: a2ae2...705
Anonym bruker Skrevet 26. april 2017 #7 Skrevet 26. april 2017 24 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hva spiser dere som er overvektige? Hvor tror dere grunnen til at dere ble overvektige var? Hva gjør at du trives med det? spør fordi mannen har en "ting" for overvektige kvinner og han vil at jeg skal legge på meg 20-30 kg. Veier 60 nå 😞 Men uansett hva jeg spiser legger jeg ikke på meg, og redd for om jeg kommer til å trives med meg selv om jeg skulle klare å bli overvektig 😑 Anonymkode: 88ae4...6cc Jeg håper ikke at du virkelig overveier å tilfredsstille ønsket han sitt??? Jeg var 40 kg overvektig, er nå 25 kg overvektig og på vei mer ned. Jeg hater hvert sekund og hver kilo av overvekten min. Jeg hater å føle meg som en hval uansett hva jeg tar på meg. Jeg hater å prøve klær i butikker. Jeg hater å være i dårlig form og føle meg tung. Jeg hater å se meg selv i speilet. Jeg hater å gå i svømmehaller og badeland. At noen med viten og vilje kan tenke på å legge på seg 20 - 30 er meg fullstendig ubegripelig. Enda mer ubegripelig er det for meg, at noen ønsker å påføre sin egen partner dette. Å ønske sin egen partner dårligere helse fordi han har en ting for overvektige damer er i mine øyne helt vilt. Anonymkode: 796a6...707
Anonym bruker Skrevet 26. april 2017 #8 Skrevet 26. april 2017 Er det slik han ønsker at du skal bli? Anonymkode: d73da...8d8
Anonym bruker Skrevet 26. april 2017 #9 Skrevet 26. april 2017 Må være noe av det mest idiotiske jeg har lest her. Du skal altså gå fra en sunn og normalt slank kropp til en usunn og overvektig kropp fordi mannen dine "har en ting" for overvektige? Høres ut som et sunt forhold, not. Anonymkode: 53b0c...27c
Anonym bruker Skrevet 26. april 2017 #10 Skrevet 26. april 2017 Ikke gå opp i vekt for hans skyld. Jeg er 160 cm, og veier nå 80 kg. Og jeg trives ikke. Nå har jeg former på alle de rette stedene, så jeg trives godt med en vekt mellom 60-70 kg. Men 80, er bare for mye, for da legger jeg og på meg på magen, og det er vanskeligere å finne klær som ser fine ut på, alt er litt tyngre å gjøre. Jeg vil gjerne gå ned i vekt, men har en spiseforstyrrelse jeg har hatt i 25 år, så er virkelig ikke lett. Jeg har gått opp og ned sikkert 50 ganger i mitt liv, og nå er forbrenningen ganske ødelagt. Og magen er ganske ødelagt og. Anonymkode: 6449c...9ae
Anonym bruker Skrevet 26. april 2017 #12 Skrevet 26. april 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Troll? Anonymkode: 61463...bd6 Det var min tanke også... Hvis det ikke er troll - dump mannen! En mann som seriøst ønsker at partneren skal påføre seg sykelig og helsefarlig fedme for at han skal tenne henne, han er så enorm idiot og så komplett idiot pga. manglende kunnskaper, at han ikke er noe å spare på. Da vil han trolig alltid i fremtiden bruke vekten til å kontrollere dama, enten hun veier for mye eller for lite eller er normalvektig. Håper du troller, Hi - hvis ikke, bli kvitt egoisten og skaff deg heller en mann som har litt mer kunnskap og er litt smartere enn han du er med nå. Anonymkode: 7a3f8...4c4
Anonym bruker Skrevet 26. april 2017 #13 Skrevet 26. april 2017 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det var min tanke også... Hvis det ikke er troll - dump mannen! En mann som seriøst ønsker at partneren skal påføre seg sykelig og helsefarlig fedme for at han skal tenne henne, han er så enorm idiot og så komplett idiot pga. manglende kunnskaper, at han ikke er noe å spare på. Da vil han trolig alltid i fremtiden bruke vekten til å kontrollere dama, enten hun veier for mye eller for lite eller er normalvektig. Håper du troller, Hi - hvis ikke, bli kvitt egoisten og skaff deg heller en mann som har litt mer kunnskap og er litt smartere enn han du er med nå. Anonymkode: 7a3f8...4c4 85 kilo = sykelig og helsefarlig fedme? Jaha ja... Nå vet jeg ikke hvor høy du er HI, men kan det tenkes at du er ganske undervektig nå? Anonymkode: a2dd1...465
Anonym bruker Skrevet 26. april 2017 #14 Skrevet 26. april 2017 Talentløs trolling. Synes det er greit å trolle for å skape debatt, men da må man legge litt mer i det. Anonymkode: e3b25...15e
Anonym bruker Skrevet 26. april 2017 #15 Skrevet 26. april 2017 15 minutter siden, Anonym bruker skrev: 85 kilo = sykelig og helsefarlig fedme? Jaha ja... Nå vet jeg ikke hvor høy du er HI, men kan det tenkes at du er ganske undervektig nå? Anonymkode: a2dd1...465 Om du er under 165 så er 85 kilo fedme ja! Anonymkode: 5dfce...4f2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå