Gå til innhold

Vannavgang (usikker)


MaiBaby13

Anbefalte innlegg

Noen med erfaringer rundt usikker vannavgang? Uke 37 og i dag morges rant det litt vann nedover leggene før det stoppet, ikke komt noe mer vann- har kontakt med føden og skal oppdatere de senere. Noen med erfaringer? Kan det være den ytterste hinnen bare? Hva skjer videre av kontroll osv? Noen som vet? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk! Ettersom det ikke kom mer vann en bare bittelitt i dag morges som jeg var usikker på om var fostervann, konkluderte jm og meg med at det nok ikke var en reel vannavgang. Normal aktivitet i magen. Følger med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ei venninne som hadde dette sist graviditet. Det viste seg at hun hadde veldig sakte vannavgang. Det lakk litt og litt. JM vet sikkert om at dette kan skje, men du kan jo minne henne på det hvis du føler du er våtere i trusa enn normalt flere ganger. Viktig da å få komt seg inn og sjekket seg i tide.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vet :) og vi har visst to hinner så den ytterste kan gå og reparere seg selv igjen uten at det gjør noe. Men jeg føler meg frisk og er tørr og ingen tegn på rier så var nok bare falsk alarm :) heldigvis er hodet ned og jeg er over uke 37 så da gjorde det ikke noe hvis vannet plutselig går ift navlesnor, men kommer det reel vannavgang må jeg selvsagt inn pga infeksjonsfare. Takk for svar :) hvordan går det med deg? Er kvalmen borte? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du har kontroll og at du føler deg frisk :) og så spennende!! :D her er kvalmen litt tilbake på morgen/formiddagene, men ikke veldig plagsomt heldigvis. Uke 32 her og veldig sliten allerede til tross for 20% sykemeldt i tre uker nå. Irriterende fordi jeg har ikke lyst å være ferdig gravid! Men sånn som dette vil jeg heller ikke ha det. Uanz ikke noe jeg kan gjøre fra eller til annet enn å tenke positivt :) Masse lykke til med den siste tida!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...