Gå til innhold

Vi har mistet gnisten..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Den er helt borte.. begynte med at han var sliten etter jobb, det endte med at vi begge sitter forran tv på kvelden med hver vår mobil i hånden. Har prøvd å snakke med han om nærhet, sex osv. Så sier han at i kveld, i kveld skal vi ha sex. Kvelden kommer å vi legger oss, han snur seg rundt å sovner. de gangene jeg har prøvd blir hab sur å smeller fra seg en kommentar "se på klokka!!" Jeg har gitt opp... null sexlyst igjen. Nå har det blitt til at jeg synes kos og kyss har blitt ubehagelig også. Det virker så "påkrevd". 

 

Vet ikke hva jeg skal gjøre.....!!

Anonymkode: 9a2b3...5f5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...