Gå til innhold

har vi gjort de store nå?? graviditet

Anbefalte innlegg

Skrevet

fikk mensen 18 april. slutt 24 april. hadde ubeskyttet sex igårkveld fordi jeg tenkte att de var trygt en siste gang før vi ikke skal sprute inni på en stund. men var de de?? nettopp sluttet på pilla for å stabilisere mens til vi skal begynne og prøve i juni /juli. 

Anonymkode: 158fd...04f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om det hadde vært helt fryktelig krise å blitt gravid nå, så ville jeg ikke stolt på "trygge" perioder. 

Anonymkode: 4b2c2...2d0

Skrevet

Om du har en vanlig 28-dagers syklus skal du ikke ha eggløsning før neste uke, men man kan aldri være sikker. Sikre perioder kan man rett og slett ikke stole på, for plutselig kan selv en veldig regelmessig kropp finne på å slippe et egg utenom skjema.

Anonymkode: d6119...f69

Skrevet

Det er i en ganske sikker periode, men 100% er man aldri.

Men skal dere begynne å prøve om to mnd er det vel uansett ingen krise. Og er 2 mnd faktisk krise burde dere virkelig ikke tøyd flaksen.

Skrevet

Spiller det noen rolle når dere likevel skal prøve snart?? Aldri sikkert uansett. 

Anonymkode: 1c0e7...e9e

Skrevet
24 minutter siden, Anonym bruker skrev:

fikk mensen 18 april. slutt 24 april. hadde ubeskyttet sex igårkveld fordi jeg tenkte att de var trygt en siste gang før vi ikke skal sprute inni på en stund. men var de de?? nettopp sluttet på pilla for å stabilisere mens til vi skal begynne og prøve i juni /juli. 

Når sluttet du på pilla da, var mensen du hadde 18.april en skikkelig mens etter eggløsning eller en bortfallsblødning etter pilla?

Om du gikk på pilla helt frem til april og den blødningen du hadde nå var etter pilleslutt kan du ha din første eggløsning når som helst.

Da jeg fikk andre barnet vårt testet jeg positivt 3 uker etter siste pille. Altså tok jeg ut brettet, fikk mensen, sluttet å blø og fikk en eggløsning med en gang siden jeg ikke begynte på nytt brett. Jeg ble da gravid rett etter siste bortfallsblødningen og på første eggløsning etter pilleslutt.

Skrevet

sluttet på pilla 14 april. nei er ingen krise egentlig om de skulle sje men har lyst på beby i mars/ april ikke i januar😋 jaja vi får bare vente og se da hva som sjer. 

hi

Skrevet

Gratulerer! :babygutt:

Anonymkode: 3e685...8c1

Skrevet
37 minutter siden, Anonym bruker skrev:

sluttet på pilla 14 april. nei er ingen krise egentlig om de skulle sje men har lyst på beby i mars/ april ikke i januar😋 jaja vi får bare vente og se da hva som sjer. 

hi

Hva er galt med januar?

Skrevet

Det er ikke så vanlig å bli gravid på første fotsøk uansett, så det er jo egentlig tullete å vente to mnd.

Anonymkode: 2f440...2c6

Skrevet
32 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er ikke så vanlig å bli gravid på første fotsøk uansett, så det er jo egentlig tullete å vente to mnd.

Haha, javel??? Sprøyt! Det er like stor sjanse første mnd som fjerde 😜

Anonymkode: 00573...cc1

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Vi fikk det til på første forsøk, begge gangene ☝️😜

Anonymkode: f4195...d2a

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det er ganske vanlig å bli gravid rett etter pilleslutt, da er kroppen veldig mottakelig. Det er ikke uten grunn mange gynekologer anbefaler kvinner som sliter med å bli gravide å begynne på pilla, gå på den noen måneder og knulle som kaniner første måneden uten. Akkurat da er de fleste veldig fruktbare.

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

hi

Hvis du skal ha barn og etter hvert følge dem opp med skolearbeid osv, så vær så snill å i det minste lære deg å skrive ordene "det" og "baby" riktig?

Anonymkode: 0ac69...125

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Seriøst ??? Jeg har blitt gravid på første forsøk 6 ganger (mistet 2). Nå er jeg gravid med nr 4 og er snart 36 år.. Ble forresten gravid på p -piller denne gangen. 

Skrevet

Minste satt første uka etter pilleslutt (skulle også slutte litt før for å nullstille kroppen 😄). Var ikke noe problem, men vi følte oss nesten litt snytt for å være prøvere siden vi hadde ett uplanlagt (men ønsket!) barn hver fra før. I tillegg hadde vi så lite sex den perioden at mannen nesten lurte på om barnet var hans. Skal uansett ikke klage, har sett alt for mange venner slite med å bli gravide.

Anonymkode: 4dada...e68

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvis du skal ha barn og etter hvert følge dem opp med skolearbeid osv, så vær så snill å i det minste lære deg å skrive ordene "det" og "baby" riktig?

Anonymkode: 0ac69...125

...hva med sje/sjer? Siden du korrigerer HI så får du få med deg alle ordfeil da!

Anonymkode: 92c1c...6cf

Skrevet
35 minutter siden, Anonym bruker skrev:

...hva med sje/sjer? Siden du korrigerer HI så får du få med deg alle ordfeil da!

Anonymkode: 92c1c...6cf

For ikke å snakke om og/å 😉

Anonymkode: 4d477...1cd

Skrevet

ja jeg kommer helt sikkert til og bli verdens dårligeste mot pga skrive feil😂😂 

Skrevet

*dårligste *mor

Anonymkode: 15226...443

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...