pitrijorg Skrevet 26. april 2017 #1 Skrevet 26. april 2017 Har en kantine jeg driver alene, og trenger litt tips til påleggs forslag. Hjernen stopper litt opp og jeg blir kjørende i det samme sporet. Jeg har roastbiff, eggerøre, påleggsalater, egg, leverpostei og forskjellige skinker. Gjerne forslag til salat baren også
Anonym bruker Skrevet 26. april 2017 #2 Skrevet 26. april 2017 Salat bar: reker, kylling, sånne spirer, hele egg, rødløk. Mais, salat, tomat, agurk. Paprika, kremet pasta, vanlig pastaskruer, kreolsk kyllingssalat, strimlet skinke. Er det pålegg på påsmurt du mener eller liggende for seg? Jeg synes det var så godt med ciabatta med kreolsk kyllingssalat når jeg gikk på høyskolen. Var populær! Ellers ost og skinke + grønt. Karbonade, løk, agurk og remulade. Reker, egg, agurk og majones. Salami og egg, roastbiff, stekt løk og remulade, Anonymkode: 169b5...a21
Anonym bruker Skrevet 26. april 2017 #3 Skrevet 26. april 2017 Hummus i forskjellige smaksvarianter, Anonymkode: 7c8bd...e08
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå