Gå til innhold

brudd pga missforatåelse?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Prøvde å få tak i kjæresten på tlf i går. Tok mange timer før han tok den. Møttes en liten stund. Så kjørte jeg hjem.

Ringte for å si at jeg var hjemme noe han vil. Jeg sa nå tok du tlf..

Han ble sint mulig han går. Var ment som tull.

Endelig funnet kjærligheten er så fortvilet.

 

Anonymkode: 45d03...2cd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, skulle det ikke mer til før han blir sint og går så skal du nok bare være glad til 😉

Anonymkode: 7d800...464

Skrevet

På en måte godt å høre. Er bare så glad i han.  Dette blir en tung dag.

Anonymkode: 45d03...2cd

Skrevet

Hvis den ene setningen skal få han til å gå, så la han gå! Et annet tips er at hvis dere ikke har barn... og han fortsetter å true med brudd for ingenting. Løp! Jeg lever med en man som bruker trusler om brudd for å få slutt på diskusjon eller for å gjøre meg ydmyk og redd. Tro meg, en slik mann vil du ikke leve med. Det er psykisk vold. 

Anonymkode: 72f96...2df

Skrevet

Er kanskje like greit da..

Anonymkode: f6331...94a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...