Anonym bruker Skrevet 26. april 2017 #1 Skrevet 26. april 2017 Prøvde å få tak i kjæresten på tlf i går. Tok mange timer før han tok den. Møttes en liten stund. Så kjørte jeg hjem. Ringte for å si at jeg var hjemme noe han vil. Jeg sa nå tok du tlf.. Han ble sint mulig han går. Var ment som tull. Endelig funnet kjærligheten er så fortvilet. Anonymkode: 45d03...2cd
Anonym bruker Skrevet 26. april 2017 #2 Skrevet 26. april 2017 Ja, skulle det ikke mer til før han blir sint og går så skal du nok bare være glad til 😉 Anonymkode: 7d800...464
Anonym bruker Skrevet 26. april 2017 #3 Skrevet 26. april 2017 På en måte godt å høre. Er bare så glad i han. Dette blir en tung dag. Anonymkode: 45d03...2cd
Anonym bruker Skrevet 26. april 2017 #4 Skrevet 26. april 2017 Hvis den ene setningen skal få han til å gå, så la han gå! Et annet tips er at hvis dere ikke har barn... og han fortsetter å true med brudd for ingenting. Løp! Jeg lever med en man som bruker trusler om brudd for å få slutt på diskusjon eller for å gjøre meg ydmyk og redd. Tro meg, en slik mann vil du ikke leve med. Det er psykisk vold. Anonymkode: 72f96...2df
Anonym bruker Skrevet 26. april 2017 #5 Skrevet 26. april 2017 Er kanskje like greit da.. Anonymkode: f6331...94a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå