Anonym bruker Skrevet 25. april 2017 #1 Skrevet 25. april 2017 Ble fortalt av en kompis/ bekjent at han er avstandsforelska. Vi har meldt fram og tilbake i 6 år (på og av). Vi har vært åpne med hverandre og fortalt hvordan vi har det privat etc. Godt å ha slike mennesker.........men Vi møttes og det førte til det ene og andre. Super koselig! Han sa han alltid hadde tenkt på meg og angret for at han ikke hadde prøvd hardere å få meg. Av alle kvinner ønsker han meg som mor til sine barn. Han sa han ville ha et helt fotballag med meg😂 Han tulle fridde til meg og vi hadde det super koselig. Det jeg lurer på nå...... er det at jeg syns han er litt stille på meld nå.... svarer ikke alltid tilbake på de meld jeg sender nå. Han har så klart sagt at han er i himmelen etter vi møttes...MEN hmmmm ble det for tøft for han? Fordi han vet det ikke blir oss. Eller...... hmmm hvorfor stillhet nå??? Hva tenker dere der ute?😃 Anonymkode: 8b0c7...b3b
Anonym bruker Skrevet 25. april 2017 #2 Skrevet 25. april 2017 Spør han! Hvorfor blir det ikke dere? Anonymkode: 7a2fc...5d9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå