Anonym bruker Skrevet 25. april 2017 #1 Skrevet 25. april 2017 Har lagt meg, fikk ut av det blå helt intense magesmerter (høyt oppe i magen) de var så vonde at jeg nesten slet med å puste og fant ingen god stilling. Gikk noen bomturer til badet da det føltes ut som jeg måtte på do. Men så til slutt kom det. Diaré å ikke bare litt! Beklager virkelig detaljer her nå. Men tror nesten ikke jeg har opplevd lignende mageknip. Satt på toalettet i sikkert 15-20min å det bare kom og kom. har fått lagt meg i senga igjen men har fortsatt veldig vondt i magen. Er 35+5 uker gravid og lurer på om det kan ha noe med dette å gjøre? Eller om jeg rett og slett har spist noe jeg ikke har tålt? Var hos jordmor igår og da var blodtrykket mitt litt høyt (men urin var fin) hadde alvorlig svangerskapsforgiftning med første og fikk beskjed å følge me på hvis jeg fikk andre symptomer. Blir jo rett og slett litt stressa. Noen som har opplevd slike intense magesmerter og diaré? Hva kom det av for din del? Tilfører at baby er VELDIG aktiv :-) takk for eventuelle svar Anonymkode: 46303...144
Anonym bruker Skrevet 25. april 2017 #2 Skrevet 25. april 2017 Start på fødsel? Anonymkode: 82a8e...b19
Anonym bruker Skrevet 25. april 2017 #3 Skrevet 25. april 2017 Synes du skal ringe føden. Jeg fikk beskjed om da jeg hadde svangerskapsforgiftning at jeg måtte være obs på magesmerter høyt oppe i magen. Anonymkode: 914c2...34d
Anonym bruker Skrevet 25. april 2017 #4 Skrevet 25. april 2017 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Synes du skal ringe føden. Jeg fikk beskjed om da jeg hadde svangerskapsforgiftning at jeg måtte være obs på magesmerter høyt oppe i magen. Anonymkode: 914c2...34d Føler ikke jeg kjenner igjen svangerskapsforgiftning "symptomer" ellers, å kan det virkelig endre seg så fort? Fra i går til i dag tenker jeg. Mer hjemme alene me eldstemann så har ikke mulighet å reise på føden, kanskje bare se det ant til imorgen. Men takk for tilbakemelding om magesmerten og hvor den var lokalisert. Anonymkode: 46303...144
Anonym bruker Skrevet 25. april 2017 #5 Skrevet 25. april 2017 10 minutter siden, Anonym bruker skrev: Synes du skal ringe føden. Jeg fikk beskjed om da jeg hadde svangerskapsforgiftning at jeg måtte være obs på magesmerter høyt oppe i magen. Anonymkode: 914c2...34d Er ikke det litt tidlig med start av fødsel i uke 35+5 da? Å er mageknip/diaré et symptom på fødsel? (Har blitt satt i gang med alle svagerakapa mine så vet ingenting om dette) 😳 Anonymkode: 46303...144
Anonym bruker Skrevet 25. april 2017 #6 Skrevet 25. april 2017 Diaré er en typisk start på fødsel ja. Jeg synes absolutt du skal ringe Føden nå. Du har tid å dra inn hvis det gjelder babyens helse! Men du kan uansett ringe for råd. Anonymkode: 1c630...e21
Anonym bruker Skrevet 26. april 2017 #7 Skrevet 26. april 2017 10 timer siden, Anonym bruker skrev: Føler ikke jeg kjenner igjen svangerskapsforgiftning "symptomer" ellers, å kan det virkelig endre seg så fort? Fra i går til i dag tenker jeg. Mer hjemme alene me eldstemann så har ikke mulighet å reise på føden, kanskje bare se det ant til imorgen. Men takk for tilbakemelding om magesmerten og hvor den var lokalisert. Anonymkode: 46303...144 Ja det kan endre seg fort. Jeg kjente ingen symptomer selv på svangerskapsforgiftning, følte meg i fin form. Var på kontroll ene dagen, alt var bra bortsett fra svangerskapsforgiftning, og fikk beskjed om hva jeg skulle være obs på. På morgenen dagen etter forsto jeg at ting ikke var som det skulle, dro til lege,ble innlagt og forløst med hastekeisersnitt etter en rask undersøkelse. Dette var i uke 35. Alt gikk heldigvis bra til slutt,selv om det var 2 kritiske døgn i starten. Så ikke nøle med å kontakte føden. Anonymkode: 914c2...34d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå