Gå til innhold

Har dere begynt å forberede sommerføttene da damer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fotpleie er så deilig, så skjønner ikke hvorfor jeg sluntrer unna om vinteren 😐 Men nå får føttene intensiv pleie 😊

Anonymkode: 47b21...283

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva gjør du for å forberede de da?

Anonymkode: 281c1...5e5

Skrevet

Nei .  Tær er ekkelt og det er kun hjemme eller i Syden jeg går med bare tær så de er som de er. Rene og nyklipt 

Anonymkode: 8d949...41f

Skrevet

Takk for påminnelsen! Det skal jeg jaggu meg ta meg tid til i kveld. Hjemme med sykt barn og dagen har vært mer enn kjip så nå skal jeg rydde det siste, ta meg en dusj og avslutte herligheten med et fotbad og tilhørende fotpleie. 

Skrevet

Hehe ja, Skal på spaweekend i helga så da trengs de litt hårfjerning 😂😉

Anonymkode: 4ec74...137

Skrevet
8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hehe ja, Skal på spaweekend i helga så da trengs de litt hårfjerning 😂😉

Anonymkode: 4ec74...137

Hårfjerning på føttene? 😱

Skrevet

Jeg har noen pakker babyfoot liggende. Skal snart ta behandlingen, vi reiser til syden om en mnd. Bare kjedelig mens det flasser, kan ikke gå barbent på yoga da. Men får veldig fine føtter etterpå!

Ellers er det bare negleklipp, men det gjør jeg jevnlig. 

Anonymkode: cd5d0...de5

Skrevet
21 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva gjør du for å forberede de da?

Anonymkode: 281c1...5e5

Fotbad med Bio oil i vannet,fikser negl bånd, filer negler, elektrisk fotfil (som får kjørt seg 😂), neglelakk og fotkrem. Nydelig følelse etterpå 😊

Skrevet

Sommeren? Jeg tar vare på de hele året.

Anonymkode: d9c84...c77

Skrevet

Jeg har stygge tær/føtter, så hva er vitsen? Det blir som å sminke en gris, liksom.

Anonymkode: b41f6...824

Skrevet

Skjønner ikke hva som skal forberedes. Når det blir varmt nok i været, så hiver jeg sokkene. Hard hud fjernes jo uansett helt jevnlig, det samme gjelder negleklipping. Da er det ikke noe mer. 

Anonymkode: 7756c...d8d

Skrevet

Øh. Jeg klipper tåneglene mine hele året. Noe annet trengs ikke. 

Anonymkode: 66ca3...672

Skrevet

Holder føttene bra hele året, det er jo ikke slik at det krever særlig. En runde med fin fotfil i dusjen innimellom og negleklipp holder dem likedan hele året. Eneste er at jeg innimellom på sommeren går med neglelakk på tærne, men det er lenge til enda ;)

Anonymkode: 856fc...b4c

Skrevet

Ja, løp akkurat 12 km. Før sommeren er over skal de løpe maraton. Så forberedelsene er i gang.. 

Sannsynligvis får jeg blemmer, blod og negler som faller av på kjøpet.. Men det kjennes ikke før etterpå.. 

Anonymkode: 0ab5a...f9c

Skrevet

Tar vare på de hele året. Klipper tånegler, filer føttene, tar fotbad ofte, filer negler med sånn fil fra apotek, gull verdt! lakkerer negler.

Har aldri stygge føtter og aldri hard hud, etter jeg begynte å ta mer vare på de. Man skal ta vare på føttene, de bærer oss hele dagen, trossalt 😉

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...