Gå til innhold

Langt..depresjon..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det andre her som sliter med depresjon som får det heeeelt jævlig etter å ha "hooka" ++ på byen en fuktig kveld? Akkurat der og da tenker jeg at dette bare er sex, og at det er helt greit. Men etterpå, når jeg kommer til hektene igjen, så drømmer jeg om at det skal bli noe mer, at jeg skal være spesiell nok til å ha lyst til å ta det videre med..😒 Jeg VET jo at dette er en helt idiotisk tanke, og prøver å snakke meg selv til fornuft, men det går liksom ikke helt. Og jeg havner så langt nede.. Jeg føler st det ikke finnes håp, og at det skal fortsette slik for alltid😔 Det er ikke ofte jeg finner menn på byen altså, virker kanskje sånn slik jeg har skrevet her. Har bare vært 3 stk på 2 år.. 

Jeg liker å være alene også, men jeg savner å ha noen som vil ha meg og som er intressert i meg.. Og jeg tror det er helt umulig at det skal skje😔 

Anonymkode: db08f...b30

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var akkurat sånn da jeg hadde en langvarig kjærlighetssorg tidlig i 20-årene. I ettertid ser jeg jo at jeg oppførte meg desperat, og jeg hadde akkurat sånne tanker som deg. Har ingen gode råd dessverre, jeg ble "kurert" da jeg fant ut at jeg hadde lavt stoffskifte (med påfølgende depresjon) og ble medisinert - men det var ikke før jeg hadde nådd en bunn rent psykisk dessverre :( 

håper du kommer deg gjennom dette, og at du får hjelp.

god klem til deg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...