Anonym bruker Skrevet 25. april 2017 #1 Skrevet 25. april 2017 Vi har avtale på annenhver onsdag til mandag og bidraget er regnet ut deretter. Nå er det snart et år siden det ble endret til annenhver fredag til søndag fordi barnet ikke vil dit. Siden romjula har barnet overnattet der 3 helger, så i snitt én helg i mnd. Far nekter ny samværsavtale og nekter også forhøyet bidrag... kommer jeg ingen vei da eller? Anonymkode: 0ae4a...587
Anonym bruker Skrevet 25. april 2017 #2 Skrevet 25. april 2017 Er bare å be nav om å beregne bidrag ut fra faktisk samvær. Er vel heller han som kunne kommer noen vei da... Anonymkode: 29778...a09
Anonym bruker Skrevet 25. april 2017 #3 Skrevet 25. april 2017 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Er bare å be nav om å beregne bidrag ut fra faktisk samvær. Er vel heller han som kunne kommer noen vei da... Anonymkode: 29778...a09 Men jeg får ikke dokumentert samværet på noe vis, som sist. Anonymkode: 0ae4a...587
Anonym bruker Skrevet 25. april 2017 #4 Skrevet 25. april 2017 Veldig trist at barnet er hos far en helg i mnd fordi det er det barnet ønsker. Og it ilegg til at far sitter der med et barn som ikke vil, så klager eksen på t han ikke har barnet og hun vil ha mer bidrag. Vil du ikke heller at barnet skal ønske å være hos far og hjelpe de litt på veien? Anonymkode: 586ac...6ee
Anonym bruker Skrevet 25. april 2017 #5 Skrevet 25. april 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Veldig trist at barnet er hos far en helg i mnd fordi det er det barnet ønsker. Og it ilegg til at far sitter der med et barn som ikke vil, så klager eksen på t han ikke har barnet og hun vil ha mer bidrag. Vil du ikke heller at barnet skal ønske å være hos far og hjelpe de litt på veien? Anonymkode: 586ac...6ee Barn koster og siden barnet er mest hos mor er det der det er størst kostnader. Kart bidraget skal regnes ut av faktisk samvær. Far får legge seg i selen nå om han har noen som helt lyst til å ha kjennskap til barnet sitt fremover. Blir ikke lettere når ungen blir eldre. Anonymkode: 2233b...0bb
Anonym bruker Skrevet 25. april 2017 #6 Skrevet 25. april 2017 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Veldig trist at barnet er hos far en helg i mnd fordi det er det barnet ønsker. Og it ilegg til at far sitter der med et barn som ikke vil, så klager eksen på t han ikke har barnet og hun vil ha mer bidrag. Vil du ikke heller at barnet skal ønske å være hos far og hjelpe de litt på veien? Anonymkode: 586ac...6ee Selvfølgelig skulle jeg ønske at ungen vil være der! Og jeg har stått i bru for at det skal skje, men det skjer ikke. Jeg får ikke gjort mer, skolen får ikke gjort mer og familievernkontoret får ikke gjort mer. Mannen er og blir en idiot, Så ja, han kan godt betale mer Anonymkode: 0ae4a...587
Anonym bruker Skrevet 25. april 2017 #7 Skrevet 25. april 2017 Kommer litt an på alder på barnet det. Jeg har en som vil og en som ikke vil til far. Far er ikke en elendig omsorgsperson, så da bestemmer jeg at de må dra og det kommer jeg til å gjøre så lenge de ikke er gamle nok til å ta egne gjennomtenkte valg. Samværsnekt er ikke så voksen avgjørelse det heller. Anonymkode: 586ac...6ee
Væpnet dame Skrevet 25. april 2017 #8 Skrevet 25. april 2017 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Selvfølgelig skulle jeg ønske at ungen vil være der! Og jeg har stått i bru for at det skal skje, men det skjer ikke. Jeg får ikke gjort mer, skolen får ikke gjort mer og familievernkontoret får ikke gjort mer. Mannen er og blir en idiot, Så ja, han kan godt betale mer Anonymkode: 0ae4a...587 Er det du eller barnet eller far som bestemmer samværet?
Anonym bruker Skrevet 25. april 2017 #9 Skrevet 25. april 2017 Spørsmålet dreier seg ikke om faktiske forhold rundt, men om det er mulig å søke om forhøyet bidrag når far nekter å skrive ny avtale. Ungen er 13, ønsker ikke dra til far, jeg har "tvunget" (med list og lempe og godsnakk) i 4 år. Jeg er lei. Ungen er lei. Anonymkode: 0ae4a...587
Anonym bruker Skrevet 25. april 2017 #10 Skrevet 25. april 2017 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: Spørsmålet dreier seg ikke om faktiske forhold rundt, men om det er mulig å søke om forhøyet bidrag når far nekter å skrive ny avtale. Ungen er 13, ønsker ikke dra til far, jeg har "tvunget" (med list og lempe og godsnakk) i 4 år. Jeg er lei. Ungen er lei. Anonymkode: 0ae4a...587 Det er mulig. Når du søker, så vil far få et varsel og han må bekrefte eller avkrefte at det du skriver opp som samvær stemmer. Svarer han ikke er det bekreftelse. Så da er det bare å søke og så finner man ut om han protesterer eller ikke etter det Anonymkode: 586ac...6ee
Anonym bruker Skrevet 25. april 2017 #11 Skrevet 25. april 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Det er mulig. Når du søker, så vil far få et varsel og han må bekrefte eller avkrefte at det du skriver opp som samvær stemmer. Svarer han ikke er det bekreftelse. Så da er det bare å søke og så finner man ut om han protesterer eller ikke etter det Anonymkode: 586ac...6ee Ok. Takk Anonymkode: 0ae4a...587
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå