Anonym bruker Skrevet 25. april 2017 #1 Skrevet 25. april 2017 Hei dere! Håper noen kan svare som kan litt om dette. Min mann jobber som produksjonmedarbeider, men får kun kontrakter som er av varighet en måned. Nå har han fått ny kontrakt ut mai. Jeg har termin 10 mai. Hva har han "rett" på? Ønsker selvfølgelig at han hvertfall er med på fødsel. Men har han rett på noen flere dager fri sammen med baby og meg? takk for hjelpen dere som svarer Anonymkode: 0114a...16e
Anonym bruker Skrevet 25. april 2017 #2 Skrevet 25. april 2017 Han har krav på to uker permisjon. Men ikke krav på betaling i disse ukene. Anonymkode: 0cf01...31e
Mamma2013.2015 Skrevet 25. april 2017 #3 Skrevet 25. april 2017 Krav på 2 uker permisjon. Opp til arbeidsgiver om han får betalt eller ikke:-) mannen fikk betalt.
Mamma_til_2 Skrevet 25. april 2017 #4 Skrevet 25. april 2017 Han har vell krav på 2 uker perm uten eller med lønn, men hadde jeg vært i hans jobbsituasjon så hadde jeg droppet de ukene ( siden han jobbet mnd til mnd) ig heller selvsagt hatt fri ved fødsel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå