Anonym bruker Skrevet 25. april 2017 #1 Skrevet 25. april 2017 Aldri tenkt over dette med å like andres bilder og få likes i retur. Så sa min venninne at den og den i vennegjengen vår kun gav likes hvis de hadde fått en likes. Vi er alle voksne mennesker. Jeg ble litt knisete så nå skal jeg teste og se om det er sant. Er du en som kun liker andres bilder når de har likt noen av dine? I så tilfelle vil jeg gjerne høre din begrunnelse. 😊 Anonymkode: 699d0...f32
It's all about me Skrevet 25. april 2017 #2 Skrevet 25. april 2017 Jeg LIKER et bilder når jeg liker bildet eller historien rundt det. Gidder virkelig ikke juge bare for å kanskje få et likes tilbake.
Anonym bruker Skrevet 25. april 2017 #3 Skrevet 25. april 2017 Nei. Men eg er rausere mot folk som "gir litt" på Facebook. Da er terskelen lavere. Men ser eg noke eg liker, så trykker eg liker uansett om personen aldri har gitt meg oppmerksomhet noen gang. Anonymkode: b1862...ca2
Anonym bruker Skrevet 25. april 2017 #4 Skrevet 25. april 2017 Nei, men det hender eg trykkjer liker viss eg ser at det er få andre som har trykt liker. Viss det er eit normalt bilde eller status altså, men frå ein person med få venner eller noko. Anonymkode: 46cb1...d46
februarprins2013 Skrevet 25. april 2017 #5 Skrevet 25. april 2017 det har jeg aldri tenkt på i hele tatt
Anonym bruker Skrevet 25. april 2017 #6 Skrevet 25. april 2017 Haha, nei! Men er enig m hun over,at jeg nok er litt rausere med de som gir mye selv på fb. Men jeg liker ikke bilder/innlegg jeg synes er rar el, men kan hende jeg trykker litt litt oftere for ting jeg nøytral til til folk som gir mye av seg selv på fb. Anonymkode: 2af91...0bd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå