Gå til innhold

Hva velger du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du kan velge, men hva hadde du valgt?

Du er i et drit kjedelig forhold og lite skjer. Velger du å forbli i forholdet fordi det er trygt og godt?

Eller du velger å gå. Starte på nye eventyr. Bli kjent med deg selv og skape ditt eget spennende liv alene?

Hva hadde dere valgt?

Anonymkode: bd856...9ca

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har valgt det første. Med tre barn er det ikke bare å hoppe over til den andre siden og starte pånytt. Jeg har et ansvar, og det er at barna mine skal ha det best mulig. De har det best med både mamma og pappa. Er glad i mannen min, så mangel på spenning er langt unna grunn nok til å dra.

Anonymkode: 68618...f6e

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har valgt det første. Med tre barn er det ikke bare å hoppe over til den andre siden og starte pånytt. Jeg har et ansvar, og det er at barna mine skal ha det best mulig. De har det best med både mamma og pappa. Er glad i mannen min, så mangel på spenning er langt unna grunn nok til å dra.

Anonymkode: 68618...f6e

Takk for svar😃Nå er det også slik at vi har forferdelig liten kommunikasjon.  Ipaden er en stor del av hverdagen hans. Han spiller MYE og har mindre tid med meg og sønnen min. Han ekskluderer oss og forteller ikke alt.

Mye muffins er ute å går. Så jeg er så klar for å få den glade ig positive meg tilbake 🙄 

Hilsen HI

Skrevet

Hvis det er barn involvert blir jeg selvsagt i forholdet og jobber med det.  

Anonymkode: a748f...07c

Skrevet

Med barn; helt klart det første. Og jobbet knallhardt for å få forholdet til å bli bedre. 

Uten barn; det siste. 

Anonymkode: 7f8b7...432

Skrevet

Sønnen min... er han bare din? Da er det jo litt annerledes 

Anonymkode: 258a8...74f

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Sønnen min... er han bare din? Da er det jo litt annerledes 

Anonymkode: 258a8...74f

Ja, min sønn😍❤ Tenker derfor selv at det er annerledes. Hilsen HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...