Anonym bruker Skrevet 25. april 2017 #1 Skrevet 25. april 2017 Du kan velge, men hva hadde du valgt? Du er i et drit kjedelig forhold og lite skjer. Velger du å forbli i forholdet fordi det er trygt og godt? Eller du velger å gå. Starte på nye eventyr. Bli kjent med deg selv og skape ditt eget spennende liv alene? Hva hadde dere valgt? Anonymkode: bd856...9ca
Anonym bruker Skrevet 25. april 2017 #2 Skrevet 25. april 2017 Jeg har valgt det første. Med tre barn er det ikke bare å hoppe over til den andre siden og starte pånytt. Jeg har et ansvar, og det er at barna mine skal ha det best mulig. De har det best med både mamma og pappa. Er glad i mannen min, så mangel på spenning er langt unna grunn nok til å dra. Anonymkode: 68618...f6e
Anonym bruker Skrevet 25. april 2017 #3 Skrevet 25. april 2017 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg har valgt det første. Med tre barn er det ikke bare å hoppe over til den andre siden og starte pånytt. Jeg har et ansvar, og det er at barna mine skal ha det best mulig. De har det best med både mamma og pappa. Er glad i mannen min, så mangel på spenning er langt unna grunn nok til å dra. Anonymkode: 68618...f6e Takk for svar😃Nå er det også slik at vi har forferdelig liten kommunikasjon. Ipaden er en stor del av hverdagen hans. Han spiller MYE og har mindre tid med meg og sønnen min. Han ekskluderer oss og forteller ikke alt. Mye muffins er ute å går. Så jeg er så klar for å få den glade ig positive meg tilbake 🙄 Hilsen HI Anonymkode: bd856...9ca
Anonym bruker Skrevet 25. april 2017 #4 Skrevet 25. april 2017 Hvis det er barn involvert blir jeg selvsagt i forholdet og jobber med det. Anonymkode: a748f...07c
Anonym bruker Skrevet 25. april 2017 #5 Skrevet 25. april 2017 Med barn; helt klart det første. Og jobbet knallhardt for å få forholdet til å bli bedre. Uten barn; det siste. Anonymkode: 7f8b7...432
Anonym bruker Skrevet 25. april 2017 #6 Skrevet 25. april 2017 Sønnen min... er han bare din? Da er det jo litt annerledes Anonymkode: 258a8...74f
Anonym bruker Skrevet 25. april 2017 #7 Skrevet 25. april 2017 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Sønnen min... er han bare din? Da er det jo litt annerledes Anonymkode: 258a8...74f Ja, min sønn😍❤ Tenker derfor selv at det er annerledes. Hilsen HI Anonymkode: bd856...9ca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå