Gå til innhold

Bruker dere bunadssko til 3-5-åringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller barn "på samme alder" som du føler det passer å svare om. Kjøper dere bunadsko eller sorte joggesko?
Kjøpte sorte sko, komfortable, til 1,5-åringen. Ganske fine, men tenkte komfort foran stivpynting. 

Men hva med en på 4? Selve toget er ikke så langt, går vel 1 kilometer kanskje. Men det er jo løping hele dagen, da. 
Men får man i det hele tatt tak i pene, sorte joggesko str 29? Bør jeg gå for bunadsko? (Eller, "klarer" en 4-åring å gå i pensko på 17.mai hele dagen? )

Anonymkode: ea0cf...103

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bunadsko, selvfølgelig! 😉 Både 5— og 9—åring her i huset har alltid brukt bunadsko på 17. mai, fra de var ett år. 

Anonymkode: cb3f9...605

Skrevet

Alltid bunadsko. 

Anonymkode: 9d86a...1da

Skrevet

Minste på 2 har komfortable bunadssko. På største blir det nok noen sorte tøysko med ekstra såle. UN skal jo gå ett stykke og får fort gnagsår med nye stive sko. 

Skrevet

Alltid bunadsko. Men prøver å kjøpe noen som ikke er så stive.

sorte joggesko går også ann. Ikke noe galt det

Anonymkode: 583df...86d

Skrevet

Minste på 2 har komfortable bunadssko. På største blir det nok noen sorte tøysko med ekstra såle. UN skal jo gå ett stykke og får fort gnagsår med nye stive sko. 

Skrevet
27 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Bunadsko, selvfølgelig! 😉 Både 5— og 9—åring her i huset har alltid brukt bunadsko på 17. mai, fra de var ett år. 

oida :o ! Hørtes vondt ut for foten for en 1-åring

Skrevet

Vi har alltid brukt vanlige svarte pensko

Anonymkode: 9fe38...36a

Skrevet
34 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men det er jo en vanlig sko? I mange tilfeller er bunadssko bedre enn andre, de er i godt skinn👍🏼

Min frøken på 2,5 skal ha bunadssko. 

Skrevet

Billige, gode og myke bunadssko på obs

Anonymkode: 01ea0...692

Gjest Darwinia:-)
Skrevet

Vi kjører vanlige joggesko, ferdig inngått til den store dagen hvor man er på føttene fra morgen til kveld. De har ikke ekte bunad så da synes jeg det ikke er så nøye. Jeg gidder ikke kjøpe sorte joggesko som de skal bruke én dag så da blir det joggesko de har fra før.

Skrevet
På 25.4.2017 den 14.38, Anonym bruker skrev:

De deltok ikke i flere kilometer lange tog som 1—åringer da...de satt litt i vogn og ble båret på skuldrene også innimellom gåinga, gikk aldeles utmerket. 

Skrevet

Alltid bunadsko til bunad. De er minst like gode å gå i som de fleste andre sko. 

Min niåring går i korps. Hun bruker bunadskoene når de marsjerer i uniform. Vi tar bare av spennen. De fungerer utmerket og hun får ikke vondt i føttene.

Anonymkode: 2a515...b9d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...