Ærlige Ærna Skrevet 25. april 2017 #1 Skrevet 25. april 2017 Jeg skal male stua i en farge som de fleste liker, i forbindelse med salg av boligen. Tenker en lys sand/gråfarge, ser så mange annonser hvor en slik farge fremkommer. Men er det noen som kan gi meg navn/kode på denne fargen? Lagt ved et bilde som eksempel på fargen jeg søker. (Har prøvd meg med "kalkgrå" og "kalk" fra Jotun, men disse ble litt vel gulaktige og beige faktisk)
Anonym bruker Skrevet 25. april 2017 #2 Skrevet 25. april 2017 Fargen sand har kode: NCS S2005-Y40R. 😊 Anonymkode: 50f7f...2a6
Ærlige Ærna Skrevet 25. april 2017 Forfatter #3 Skrevet 25. april 2017 Ja er dette rett og slett "sand"? Har hatt den på en vegg i kjelleren, mulig den så såpass mye mørkere ut der
Anonym bruker Skrevet 25. april 2017 #4 Skrevet 25. april 2017 Jeg synes det ser ut som sand, hadde den på soverommet en gang i tiden, men vanskelig å bedømme farger utifra et bilde. Farger endrer seg jo også i ulike rom og lysforhold. Ville kjøpt en liten testboks og prøvd på veggen. ( Synes forresten jeg husker at Blek sand er ganske lik, bare litt gråere og kjøligere enn Sand. Du kan jo titte på den også) Anonymkode: 5b3ee...e44
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå