Gå til innhold

Har du et eller flere gode råd til meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger sårt gode råd nå! Er i en prosess der samboer og jeg ønsker å gå fra hverandre. Jeg er ikke happy og heller ikke han. Jeg har barn fra før og ønsker at han ikke skal bli dratt inn i noe som helst negativt! Vi skilles som venner. 

Det er bare det at det er 6 år siden jeg var alene. Gru/gleder meg. De siste 2 årene har jeg kjent på kroppen at dette forholde er usunt.  Da var samboerens nye kjæreste, Ipaden, i fokus 5-8 t. hver dag (+ ÷). Da ble det mindre intimitet. Vi la oss ikke sammen lengre. Sommerferien var det ipaden (lurte seg unna for å spille). Kommunikasjonen er dårlig. Etter 6 år har vi en seng sammen. Han har hus, men har ikke ønsket at jeg kjøpte meg inn. Han vil ikke ha barn (greit nok). Han er kjempe nøye med økonomi og blir ikke så glad for at jeg bruker penger på tyggis etc.

Han har ekskludert meg fra familiebursdag. Forteller ikke at han skal på gutteturer etc. Han dro heller til familie hytta med moren og besteforeldrene sine på 17 mai i fjor istedenfor å være med meg og sønnen. Det er så mye småting som for meg ikke lengre er akseptabelt! Jeg har vel egentlig rett og slett mistet mye gode følelser for den gode mannen han var for oss en gang. 

Jeg håper det er noen gode sjeler der ute som kan gi meg gode råd på veien og et hvorfor for at jeg må gå. Trenger det skikkelig nå- selvom jeg vet det er det beste å gå.

Hilsen HI

Anonymkode: 8477e...ffc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samboers nye kjæreste? Forklar.

Skrevet
21 minutter siden, tante grusom master of law skrev:

Samboers nye kjæreste? Forklar.

IPaden 

Anonymkode: 7c8b5...7cd

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

IPaden 

Anonymkode: 7c8b5...7cd

Ja, riktig. Samboers nye "kjæreste". Jeg mente da at Ipaden hans er hans nye kjæreste. Hilsen HI

Skrevet

Kan du ikke bare forklare sønnen din at dere ikke er kjærester lenger - og ikke skal bo sammen, men at dere fortsatt vil være venner?
Er sønnen din veldig knyttet til denne iPad-mannen?

Masse lykke til!

Anonymkode: 6c39d...654

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kan du ikke bare forklare sønnen din at dere ikke er kjærester lenger - og ikke skal bo sammen, men at dere fortsatt vil være venner?
Er sønnen din veldig knyttet til denne iPad-mannen?

Masse lykke til!

Anonymkode: 6c39d...654

Jo så klart kan jeg fortelle det- det er planen. De er ikke SÅ knyttet. Da han samboer ikke har vært tilstedet 100%. De er så klart veldig glad i hverandre.

🙄

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...