Anonym bruker Skrevet 25. april 2017 #1 Skrevet 25. april 2017 Jeg synes at dødsstraff er helt grusomt, men er litt fascinert over det siste måltidet. Hvordan klarer de å spise et så stort måltid når de vet hva som venter? http://www.vg.no/nyheter/utenriks/usa/foerste-dobbelthenrettelse-i-usa-paa-17-aar/a/23981608/ Anonymkode: e2775...6ea
Anonym bruker Skrevet 25. april 2017 #2 Skrevet 25. april 2017 Dette har de jo visst om lenge. Og hvis du visste at dette var siste gang du smakte det beste du visste, hadde du ikke ville kjent smaken en siste gang? Anonymkode: 48efc...895
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå