Gå til innhold

Dårlig samvittighet....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min mor har en spesiell egenskap med å gi meg dårlig samvittighet.... det sitter veldig dypt i meg å spørre om hjelp, men i dag spurte jeg henne om hun kunne kjøre meg hjem etter jobb for jeg har sommerdekk på bilen og tør ikke ta sjansen på å kjøre den. Da jeg spurte hørte jeg tydelig at hun egentlig ikke ville, men hun sa ja litt motvillig. Rett etter jeg hadde lagt på fant jeg ut at en kollega skulle samme vei som meg og hun foreslo at jeg kunne sitte på med henne. Jeg ville gjerne det og sendte melding til moren min om at jeg ikke trengte skyss alikevel. Da jeg ikke fikk svar sendte jeg ny melding noen timer senere, men fortsatt ikke svar. Prøvde så å ringe, men ikke noe svar. Fikk nå melding om at hun hadde ventet og ventet på meg og funnet ut at jeg hadde reist 1time før hun kom? !? Det stemmer ikke! Men selv om jeg vet at det ikke er min feil at hun ble stående og vente på meg sitter jeg igjen med en skikkelig gnagende dårlig samvittighet.... jeg tenker at jeg kunne jo ha ringt i stedet for å sende melding første gangen så hadde jeg visst at beskjeden kom frem... hvordan bli kvitt denne følelsen?

Anonymkode: 20036...49a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo merkelig at hun ikke sjekket telefonen hele dagen, men samtidig er det merkelig at du satt på med kollegaen når du ikke fikk noen bekreftelse fra din mor om at hun hadde sett meldingene dine.

Dette er en av de situasjonene hvor det meste bare ble galt selv om alt var gjort i beste mening fra alles side.

Be moren din på kaffe en av første dagene og så kan dere le litt av det hele begge to :)

Anonymkode: e0bd4...6eb

Skrevet

Jeg kunne ikke ta sjansen på å miste skyssen med kollegaen min, det kunne jo hende moren min hadde fått beskjeden uten å svare og da hadde jeg stått der uten mulighet til å komme meg hjem. Ting har ordnet seg nå, men samvittigheten min er fortsatt dårlig... 

Hi

Skrevet
8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg kunne ikke ta sjansen på å miste skyssen med kollegaen min, det kunne jo hende moren min hadde fått beskjeden uten å svare og da hadde jeg stått der uten mulighet til å komme meg hjem. Ting har ordnet seg nå, men samvittigheten min er fortsatt dårlig... 

Hi

Kjøp en liten ting til henne da, så viser du at du satte pris på at hun kom selv om det kanskje egentlig ikke passet for henne opprinnelig. En liten blomsterbukett, yndlingssjokoladen... trenger ikke være noe stort.

Anonymkode: e0bd4...6eb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...