Anonym bruker Skrevet 24. april 2017 #1 Skrevet 24. april 2017 Har en jeg oppfatter slik i familien, men hva synes dere? - Sender sms/epost etc til alle døgnets tider. Jeg har som regel av lyd, men så hender det barn sover borte etc og da vil jeg være tilgjengelig. Så utrolig lei av og bli vekket av en vits eller annet tull - Spør om jeg skal være med på noe "hele tiden". Gjerne to ganger i uka. Jeg synes det blir litt ofte/mye (omfatter ikke min familie eller en hobby etc jeg liker, men type kino etc) - Sitter i hagen min stort sett hver eneste dag og skal gjerne prate om jeg passerer. Jeg synes det er greit hun sitter der forsåvidt, men jeg har ikke alltid tid til prat! - Skal gjerne være med på alt vi gjør og gruer seg om vi feks skal på ferie alene osv osv Og nå toppet det seg skikkelig for meg, så jeg ba henne slutte å mase, for jeg var sliten og ikke opplagt til slikt hele tiden. Da fikk jeg beskjed om at vi fikk prate når jeg var i bedre humør. Da ble jeg sint og sa nok er nok! Nå veksler det mellom at vedkommende later som ikke noe eller griner og trenger hjelp. Hva kan man gjøre med slikt? *sukk* Anonymkode: 71fd4...d57
Anonym bruker Skrevet 24. april 2017 #2 Skrevet 24. april 2017 Hadde klikket for lenge siden. Og hadde absolutt ikke vært greit at personen selv om den var i familie kom inn i min hage uten invitasjon. Anonymkode: a6611...c0c
Anonym bruker Skrevet 24. april 2017 #3 Skrevet 24. april 2017 Hun er vel ikke helt....frisk? Psykisk utviklingshemming..? Anonymkode: ea232...4bb
Anonym bruker Skrevet 24. april 2017 #4 Skrevet 24. april 2017 Jeg synes det hele bare er trist i grunn og jeg vil så gjerne være til hjelp og også selskapsdame innimellom, men jeg kjenner skikkelig på at jeg ikke klarer mas og litt slenging med leppa oppi det hele 😔 Skulle ønske jeg klarte løse det på en annen måte, men dette er dessverre ikke første gang (og antagelig ikke siste heller dessverre) hi Anonymkode: 71fd4...d57
Mostly Harmless Skrevet 25. april 2017 #5 Skrevet 25. april 2017 Høres ut som en eldre dame? Kan du peke henne i retning av det lokale eldretreffet, arbeid i menigheten, dansekurs eller noe som kan være med å dekke noe av sosialiseringsbehovet. Ellers må du ta en ordentlig prat om hvor mye tid du har og hva du kan bidra med. Kan du sette henne i arbeid? Luke i hagen eller passe barn? Ellers må det være lov å si at du ikke kan prate nå selv om hun sitter i hagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå